Oorspronkelijk geplaatst door W201
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk BerichtenWegens gebrek aan "Isdera Lovers" topic ?? zet ik deze maar hier.
Misschien al eerder langsgekomen, maar blifjt de moeite waard... alleen al omdat het een Belg is! Of namaak?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenInderdaad weinig geld voor veel auto, zo'n 280 gaat ook nog goed vooruit denk ik. Spijtig dat hij geen koplampenwissers heeft, dat maakt hem nog knapper
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenKoopje vind ik: C280 150k km met leer, airco, open dak, automaat voor 1500 euro:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door audiotronics Bekijk BerichtenRolf Scheunemann, nog vele donderdagavonden mee in Trattoria te Keerbergen gezeten.
Paar keer met zijn S-klasse, de AM DB7 en de Isdera gereden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door audiotronics Bekijk BerichtenRolf Scheunemann, nog vele donderdagavonden mee in Trattoria te Keerbergen gezeten.
Paar keer met zijn S-klasse, de AM DB7 en de Isdera gereden
On a sidenote: Trattoria 2000, zijn die nog open, of zijn die verhuisd? Laatst zoiets opgevangen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenKoopje vind ik: C280 150k km met leer, airco, open dak, automaat voor 1500 euro:
Tis hier verdorie een forum van autoliefhebbers!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk BerichtenIemand hier moet dat toch kopen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk BerichtenIemand hier moet dat toch kopen!
Tis hier verdorie een forum van autoliefhebbers!. Kon ook niet anders voor die prijs
Heeft ook nog een c36 te koop voor 7k euro met 95.000 km.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
Schade aan bumper en +200 000km.
Ik zie wel niets staan van keuring.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenIs reeds verkocht. Kon ook niet anders voor die prijs
Heeft ook nog een c36 te koop voor 7k euro met 95.000 km.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenWanneer koop jij eens een Benz? Want je kan het allemaal goed uitleggen maar ik zie niet veel daad bij het woord
Gij moet ook niet veel zeggen é
Al een 190 op het oog ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk BerichtenGij moet ook niet veel zeggen é
Al een 190 op het oog ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenWanneer koop jij eens een Benz? Want je kan het allemaal goed uitleggen maar ik zie niet veel daad bij het woordOorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIk ben tenminste actief opzoek eh, ik ben gewoon nogal ne moeilijke mens daarin
Ik weet al wat, waar en bijna hoeveel maar nog niet exact wanneer hangt wat af van kwartalen.
Het wordt sowieso een s211 280
Comment
Comment