Zie ik goed dat dat een Pullman is? Belg?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIk ben tenminste actief opzoek eh, ik ben gewoon nogal ne moeilijke mens daarinHopelijk heb je er eentje tegen de zomer. Hopelijk ook een donkere, dan wil ik E30-190 meeting
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk BerichtenPas op he maatje.
Ik weet al wat, waar en bijna hoeveel maar nog niet exact wanneer hangt wat af van kwartalen.
Het wordt sowieso een s211 280
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk BerichtenHopelijk heb je er eentje tegen de zomer. Hopelijk ook een donkere, dan wil ik E30-190 meeting
Maar kans is klein, het aanbod slaat toch wat tegen, veel diesels, regelmatig naftjes, maar bijna nooit een deftige 2.0 of 2.3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenOk, goe bezig! Maar geen 124?voor mezelf voor de werftrips zou een stoffige 300 diesel breakbeest meer dan ideaal zijn. Maar kindjes en vrouw ... lange reis ... neen ...
124 coupe als derde wagen dan maar later?
Maar de kans is groot dat als die kans er komt ikzelf toch weer ga neigen naar een w107 SL of SLC of w126 SEC ... w124 is prachtwagen op gebied van degelijkheid enz... maar net iets vervangbaarder dan een w107 of w126
Prachtige proza die jij soms kan schrijven over Benzen(
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blackfox Bekijk Berichten'k vond de clk eigenlijk knapper, was niet zo lomp
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door audiotronics Bekijk BerichtenYep, vorige demowagen was een donkerblauwe CLK op brabusvelgen. Ondanks geen mercedes meer blijf ik dit merk toch nog volgen.
Paar maanden geleden nog "bijna" de nieuwe E-coupé gekocht maar dankzij een "luie" verkoper niet doorgegaan. Achteraf bekeken moet ik hem bedanken voor niet verder "gepusht" te hebben
Uit de "oude doos"
Welke wagen heb je nu?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door audiotronics Bekijk BerichtenPorsche 996 4S maar ondertussen heb ik die ook al 2,5 jaar. De CLK had ik destijds nieuw gekocht (zondags voorgesteld, 's maandags reed ik ermee rond). Een paar maanden geleden voor de E-coupé gaan zien maar was niet 100% overtuigd. Misschien als cabrio of beter als de AMG komt? Voorlopig even wachten (dikke onderhoudsrekening van porsche op komst, weer een paar weken depressief
)
Heb je foto's? Of mss wil je je wagen wel voorstellen in een eigen topic?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichten
Voor mij die bruine SLC bitte.
Die kerel heeft wel geen smaak qua velgen, maar dat is rap gewisseld.
Comment
Comment