Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Voor mij nog altijd het knapste Mercedes stuur
    sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Voor mij het stuur dat de facelift van de E verneukt heeft (+ die pook )

En hier zie je ook zo goed die breuklijn van de airbag, wth were they thinking

Comment

• Ik vind dit stuur nu niet bepaald mooier....
        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Kies anders een kutfoto

Comment

• Weer mijn portie Mercedes-Benz.

Zo'n Mercedes-Sport -> das vlug.

Comment

• Eerste S facelift die ik zie zonder de optie LED dagrijverlichting.

Britten

Vet

Comment

• [QUOTE=tom.daem;3944012]Eerste S facelift die ik zie zonder de optie LED dagrijverlichting.

Das een importje... is een belgische standaard bi-xenon met LED-pakket....

Comment

• SLC500 copy.jpg

Lag elke dag voor mijn deur geplaatst worden !
                  (ok heb ik wat gephotoshopped...)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichten
                    Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
                    Eerste S facelift die ik zie zonder de optie LED dagrijverlichting.

Das een importje... is een belgische standaard bi-xenon met LED-pakket....
                    In de Belgische brochure staat het nochtans anders...

Comment

• Ereronde Mercedes 300 SL in Carrera Panamericana.

Na vijftig jaar in het museum te hebben gestaan rijdt de zegevierende Mercedes 300 SL opnieuw over het parcours van de Carrera Panamericana, de befaamde langeafstandsrace die hij in 1952 wist te winnen. Bijgestaan door zijn spirituele opvolger levert dit werkelijk prachtige platen op.

La Carrera Panamericana was een endurance race van Zuid-Mexico richting Texas over een afstand van 3.000 kilometer en stond bekend als de gevaarlijkste ter wereld. De Zuid-Amerikaanse klassiekerrit kan in één adem genoemd worden met bijvoorbeeld de Mille Miglia en de Targa Florio en werd voor het eerst verreden in 1950 om in 1955 al weer afgeschaft te worden naar aanleiding van het gruwelijke ongeluk in datzelfde jaar op Le Mans waarbij Mercedes-coureur Pierre Levegh en 84 toeschouwers het leven lieten. Sinds 1988 wordt de Carrera Pamamericana weer verreden.

Giervanger
                      Mercedes-Benz wist de La Carrera Panamericana in 1952 op zijn naam te schrijven. Achter het stuur van de ingezette Mercedes 300 SL zat Karl Kling met daarnaast Hans Klenk als navigator. De beide heren joegen de gevleugelde bolide met een gemiddelde snelheid van 165 km/h over het loodzware parcours. Tijdens de monsterrit kwam de 300 SL in aanraking met een gier waardoor de vooruit aan gruzelementen werd geslagen en Klenk gewond raakte aan zijn hoofd. Om herhaling te voorkomen werden acht spijlen over de nieuwe voorruit gemonteerd, een inmiddels legendarisch eigenschap van de 300 SL Carrera Panamericana.
                      Na zijn overwinning werd de 300 SL op het podium “Races and Records” in het Mercedes-museum gezparkeerd, maar na vijftig jaar in rust mocht de auto nogmaals schitteren over het traject die hem zo beroemd maakte. Bijgestaan door de SLS AMG leverde dit prachtige platen van vervlogen, glorierijke dagen op.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Pfff...

Legendarische wagen...
                          nls2000

Comment

• Mercedes-Benz meet&greet!
                            Last edited by ; 25/03/2010, 14:37.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                              Kan je het juiste topic linken?
                              Die letzten Worte ...
                              ... eines Diesel-Fahrers:
                              "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                              ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                              W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                              W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                                Kan je het juiste topic linken?
                                Had ik ondertussen al aangepast het verkeerde stond nog open...

Comment

• Dit weekend zal de SLS AMG bij de Mercedes dealer in Lund te bezichtigen zijn. Ik heb een mentor voor mijn entrepreneurship project en haar man is een 'hotshot' bij Mercedes in Zweden. Zij heeft mij invitatiekaarten gegeven voor de voorstelling van de SLS AMG en heeft mij een testrit met de SLS beloofd
                                  sigpic

Comment

• + YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• stationair niet zo mooi, maar als die eenmaal in gang schiet

Comment

• Ik vind die uitlaten buiten proportioneel groot.
                                        sigpic

Comment

• Ik ook.

Pasvorm in de bumper is ook van de hond z'n kloten.

Comment

Working...
                                          X