Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nóg een gloeibougie?

Comment

• Die zouden volgens hen allemaal getest moeten geweest zijn en ze hebben er maar 1 vervangen dus ik denk het niet eigenlijk.

Comment

• Bij de C220 CDI van mijn vader zijn er ook terug gloeibougies naar de vaantjes. Al geruime tijd blijft het voorgloeilampje een minuut branden na elke startbeurt. Binnen 3.000 km moet ie binnen voor een onderhoud A en mag dat ook opgelost worden.

Ondertussen is de auto 7 jaar geworden en staan er iets meer dan 110.000 km op de teller. Belachelijk weinig voor zo'n auto .
        BMW F30 316d Sportline - '13
        BMW Z3 1.8 -- '97
        --------------------------------------------------------------
        2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
        2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
          De mijne start tegenwoordig heel slecht als ik een heel kort ritje gemaakt heb en daarna terug wil starten (of als hij een dag stilgestaan heeft) en als ik hem dan gestart krijg durft hij al eens direct terug uitvallen. Ik heb hem dan bij de dealer binnengedaan en die heeft 1 gloeibougie vervangen. Sindsdien heb ik het nog 2 keer voorgehad. De batterij is het niet denk ik want daar zit nog geen 2 jaar een nieuwe in. Zou het de delco kunnen zijn? Weet iemand wat ik daaraan kwijt zou zijn als ik die laat repareren? Ik ben er wel niet mee opgezet dat ze in de garage gewoon uitgevoerd hebben wat ik vermoedde dat het was zonder zelf te checken wat het nog zou kunnen zijn. Ik heb nog geen factuur gekregen dus ik weet niet wat ze aan werkuren hebben aangerekend maar ze zijn er wel 3 kwartier aan bezig geweest. Is dat niet wat lang voor de bougies na te kijken en desnoods te vervangen?
          Op 45 minuten vervang je bij een CL203 normaalgezien makkelijk alle 4 de gloeiers, dus normaalgezien hebben ze alles wel nagemeten.

Jouw probleem ligt volgens mij niet aan gloeiers, maar eerder aan verstuivers.

Comment

• Maar zou ik dan tijdens het rijden ook geen schokken moeten voelen of iets dergelijks? Ik heb het dan ook enkel voor nadat hij een dag niet gereden heeft (misschien icm koud of vochtig weer) of als hij minder dan 5 kilometer gereden heeft en dan na een minuut of 5 terug gestart wordt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
              Maar zou ik dan tijdens het rijden ook geen schokken moeten voelen of iets dergelijks? Ik heb het dan ook enkel voor nadat hij een dag niet gereden heeft (misschien icm koud of vochtig weer) of als hij minder dan 5 kilometer gereden heeft en dan na een minuut of 5 terug gestart wordt.
              Zolang het lampje van de gloeiers niet blijft branden na starten zijn gloeiers in orde.

Comment

• Comment

• Comment

• Dat dacht ik dus ook en daarom dat ik verbaasd ben dat ze enkel dat nagekeken hebben. Ik had enkel gezegd dat het tegenwoordig lang duurde (een paar seconden tegenover vroeger slechts een halve seconde of zo) dat het duurde vooraleer het lampje van het voorgloeien uitging.

Comment

• Comment

• Groen bolleke, Nemo!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                        2012-...
                        '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten

Een vette Mercedes met een lekkere kip op de foto doet het 'm altijd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door autofreakske Bekijk Berichten
                            Wat vinen jullie van deze 'Magic Deal' bij nnc?

http://www.nnc.be/nnc/details.asp?SU...&VEH_ID=368518
                            Die staat in Hasselt in de showroom. Ben eens benieuwd hoe lang het gaat duren eer dat die verkocht is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                              kitkar op basis van een kever? (cfr. achterascamber )

blijft een tijdloze schoonheid en dé klassieker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                Het vetste vind ik wel dat 'ie automatisch parallel kan parkeren. Heb het een paar keer getest en dat werkt echt! Wil ik ook wel op m'n volgende auto.
                                ben jij een vrouw?

Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                Comfortabel is nu net wat die dingen niet zijn
                                die bedenking maakte ik me ook

Comment

• gelieve hier geen foutieve link te leggen tussen 'belg' en 'kleine jongetjes', maar toch... dit vind ik lekker

(nvdr: het gaat zich enkel om de auto's!)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                    Het vetste vind ik wel dat 'ie automatisch parallel kan parkeren. Heb het een paar keer getest en dat werkt echt! Wil ik ook wel op m'n volgende auto.
                                    wtf gast

ik doe dat 10 keer sneller dan zo'n kut apparaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                      wtf gast

ik doe dat 10 keer sneller dan zo'n kut apparaat
                                      en vooral: ik geraak in plaatsen die dat ding overslaat wegens 'te klein'.

Goed voor vrouwen (en mannen, maar toch) die écht niet kunnen parkeren, ik heb er maar weinig boodschap aan.

Comment

• Oh, is toch niets verkeerd mee?
                                        Cruise control is ook zoiets dat ik 99% niet gebruik, maar wel zie zitten. Nu en dan heb je graag eens rust (na al uren op de baan enzo).

En het systeem is handig als je iemand met je auto moet laten rijden.

Comment

• S400 HYBRID

GLK Prime Edition mét Designo interieur!

Comment

Working...
                                          X