Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten

GLK Prime Edition mét Designo interieur!
    Is standaard op een prime

Comment

• Ahzo

Comment

• Zalig

Comment

S400 HYBRID

Mooiste velgen voor een non-AMG(pack) W221 imo.

Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
          GLK Prime Edition mét Designo interieur!

Auto smeekt echt om die velgen. Echt zeer knap zo...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
            wtf gast

ik doe dat 10 keer sneller dan zo'n kut apparaat
            Vond het gewoon eens leuk om te gebruiken da's al.

Comment

• Zou dit een fake zoekertje zijn?

http://www.2dehands.be/autos/autos/m...832295.html?qq=

Anders is het toch te goedkoop om waar te zijn? S320 CDI van 2001 met 43.000km voor 9000 euro.

Die letzten Worte ...
              ... eines Diesel-Fahrers:
              "Lieber tot, als Schwung verlieren"
              ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
              W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
              W201 BENZIN

Comment

• soit, kurjeus hoe lang het erop staat

Comment

Zalig
                  tis schabouwelijk van lijn zo'n cabrio, maar jah, zalig toch wel, zéker zo in 500 dan nog

Comment

• zijn die achterste passagiers onder die tent mercedes-like afdoende beschermd

Comment

• Met de kap er helemaal af vind ik 'm wel knap.

Dit weekend een G 350 CDI gezien! Dat is dan MY10 met de 3-liter V6?

Comment

• gok zelf eens

Comment

• + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

elio's schuld

Comment

• Ik wist er nog niks van, ik dacht luidop hier in 't topic.

Dit weekend trouwens met een 350 CDI gereden, weliswaar in een E coupé. Ik heb die voorgesteld als vervanger van onze A5 2.7 TDI Multitronic. Een Audi komt er waarschijnlijk niet meer (of het zal een quattro zijn, maar niet meer in A5 koetswerk), en de nieuwe '3 coupé over een jaar of 2 komt te laat (en de huidige heb ik van de lijst gehaald). Er schiet niet veel over, daarnaast (6-cilinder diesel = must, automaat = must, achterwielaandrijving = must, de voorwielen mogen tegelijk ook aangedreven worden maar da's geen must, trekhaak = must, makkelijkere in- en uitstap dan A5 coupé en '1/'3coupé = must).
                            Ik vond 'm bijzonder aangenaam rijden. en ik vind 'm knap. Interieur blijft een beetje hoekig en ruw (eerder zakelijk koel en wat bruut, dan cosy en gezellig), maar zit goed ineen, jammer van redelijk wat materialen (maar da's bij andere merken niet anders). Automaat is me bijzonder bevallen, de motor is gewoon goed maar niet bijzonder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              Met de kap er helemaal af vind ik 'm wel knap.

Dit weekend een G 350 CDI gezien! Dat is dan MY10 met de 3-liter V6?
                              mijn schoonbroer heeft nu een G 320 CDI van 2009, da's ook al met de 3-liter V6 en 7-traps

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

elio's schuld
                                Hoe heet dat nummer dat hierbij gespeeld wordt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RSR Bekijk Berichten
                                  Hoe heet dat nummer dat hierbij gespeeld wordt?
                                  Is van Moby maar de titel glipt me niet te binnen...

Staat op het Play album.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                  2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                  2012-...
                                  '07 BMW 118d

Comment

• Moby - Flower

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Ik wist er nog niks van, ik dacht luidop hier in 't topic.

Dit weekend trouwens met een 350 CDI gereden, weliswaar in een E coupé. Ik heb die voorgesteld als vervanger van onze A5 2.7 TDI Multitronic. Een Audi komt er waarschijnlijk niet meer (of het zal een quattro zijn, maar niet meer in A5 koetswerk), en de nieuwe '3 coupé over een jaar of 2 komt te laat (en de huidige heb ik van de lijst gehaald). Er schiet niet veel over, daarnaast (6-cilinder diesel = must, automaat = must, achterwielaandrijving = must, de voorwielen mogen tegelijk ook aangedreven worden maar da's geen must, trekhaak = must, makkelijkere in- en uitstap dan A5 coupé en '1/'3coupé = must).
                                      Ik vond 'm bijzonder aangenaam rijden. en ik vind 'm knap. Interieur blijft een beetje hoekig en ruw (eerder zakelijk koel en wat bruut, dan cosy en gezellig), maar zit goed ineen, jammer van redelijk wat materialen (maar da's bij andere merken niet anders). Automaat is me bijzonder bevallen, de motor is gewoon goed maar niet bijzonder.
                                      Voor wanneer is het?

Binnekort komt de 350CDI met +/- 260pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                        Voor wanneer is het?

Binnekort komt de 350CDI met +/- 260pk
                                        +/-?

Als in + chippen
                                        en in - eco versie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichten
                                          +/-?

Als in + chippen
                                          en in - eco versie?
                                          +/- als in ongeveer

Comment

Working...
                                          X