Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk BerichtenS400 HYBRID
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk BerichtenGLK Prime Edition mét Designo interieur!
Echt zeer knap zo...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenwtf gast
ik doe dat 10 keer sneller dan zo'n kut apparaat
Comment
-
Zou dit een fake zoekertje zijn?
http://www.2dehands.be/autos/autos/m...832295.html?qq=
Anders is het toch te goedkoop om waar te zijn? S320 CDI van 2001 met 43.000km voor 9000 euro.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk BerichtenZalig
Comment
-
-
Ik wist er nog niks van, ik dacht luidop hier in 't topic.
Dit weekend trouwens met een 350 CDI gereden, weliswaar in een E coupé. Ik heb die voorgesteld als vervanger van onze A5 2.7 TDI Multitronic. Een Audi komt er waarschijnlijk niet meer (of het zal een quattro zijn, maar niet meer in A5 koetswerk), en de nieuwe '3 coupé over een jaar of 2 komt te laat (en de huidige heb ik van de lijst gehaald). Er schiet niet veel over, daarnaast (6-cilinder diesel = must, automaat = must, achterwielaandrijving = must, de voorwielen mogen tegelijk ook aangedreven worden maar da's geen must, trekhaak = must, makkelijkere in- en uitstap dan A5 coupé en '1/'3coupé = must).
Ik vond 'm bijzonder aangenaam rijden. en ik vind 'm knap. Interieur blijft een beetje hoekig en ruw (eerder zakelijk koel en wat bruut, dan cosy en gezellig), maar zit goed ineen, jammer van redelijk wat materialen (maar da's bij andere merken niet anders). Automaat is me bijzonder bevallen, de motor is gewoon goed maar niet bijzonder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenMet de kap er helemaal af vind ik 'm wel knap.
Dit weekend een G 350 CDI gezien! Dat is dan MY10 met de 3-liter V6?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RSR Bekijk BerichtenHoe heet dat nummer dat hierbij gespeeld wordt?
Staat op het Play album.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk wist er nog niks van, ik dacht luidop hier in 't topic.
Dit weekend trouwens met een 350 CDI gereden, weliswaar in een E coupé. Ik heb die voorgesteld als vervanger van onze A5 2.7 TDI Multitronic. Een Audi komt er waarschijnlijk niet meer (of het zal een quattro zijn, maar niet meer in A5 koetswerk), en de nieuwe '3 coupé over een jaar of 2 komt te laat (en de huidige heb ik van de lijst gehaald). Er schiet niet veel over, daarnaast (6-cilinder diesel = must, automaat = must, achterwielaandrijving = must, de voorwielen mogen tegelijk ook aangedreven worden maar da's geen must, trekhaak = must, makkelijkere in- en uitstap dan A5 coupé en '1/'3coupé = must).
Ik vond 'm bijzonder aangenaam rijden. en ik vind 'm knap. Interieur blijft een beetje hoekig en ruw (eerder zakelijk koel en wat bruut, dan cosy en gezellig), maar zit goed ineen, jammer van redelijk wat materialen (maar da's bij andere merken niet anders). Automaat is me bijzonder bevallen, de motor is gewoon goed maar niet bijzonder.
Binnekort komt de 350CDI met +/- 260pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenVoor wanneer is het?
Binnekort komt de 350CDI met +/- 260pk
Als in + chippen
en in - eco versie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichten+/-?
Als in + chippen
en in - eco versie?
Comment
Comment