Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
    Carlo, 3de remlicht van een W211 dat voor de helft naar de kloten is, quanta costa?
    Da's eigenlijk het enige model waarbij ik dat opmerk en vreemd genoeg heb ik daar de laatste dagen nog eens extra hard op gelet om een of andere reden.

Comment

• Kom je inderdaad erg vaak tegen bij die W211's, lijkt mij ook het enige model te zijn dat er last van heeft precies

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames
        Mss moet ik binnen 50 jaar mijn mening herzien
        Aha ge zegt het zelf al ...
        wat zou je van het eerste model gedacht hebben toen denk je?
        charme en romantiek komt bij Benz altijd met jaren. Op het eerste moment zijn die altijd te koud, kaal, rationeel, ...
        En tien jaar later is het van "oh waar is de tijd".

Comment

• Vannacht gedroomd dat ik een SLS heb gezien

Comment

• Heeft een A-klasse, van 2000 een verbruiksmeting op de boordcomputer? Ik vind het nergens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
              Heeft een A-klasse, van 2000 een verbruiksmeting op de boordcomputer? Ik vind het nergens
              Ik dacht van wel. IS normaal ergens in het menu op het middenscherm terug te vinden.

Comment

• Bij een 168 zit dat er niet in dacht ik.

Comment

• Wat is een C200 CGI? 1.8 turbo met 184 pk? Is dat hetzelfde blok als de 200k, maar dan met turbo? Iemand al mee gereden?

Comment

• een cgi is directe injectie

Comment

• Ik heb vandaag de vorige E klasse, w211, facelift gezien in E350 cdi. bestaat dit echt? Ik dacht dat de 350 cdi pas vanaf de nieuwe E-klasse verkrijgbaar was?

Autoweek weet er ook geen raad mee.

het zag er nochtans echt niet namaak uit.

het ook het sport pakket ( niet amg)
                      Last edited by ; 20/04/2010, 23:29.

Comment

• Zeker dat het geen 320 was?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                          Bij een 168 zit dat er niet in dacht ik.
                          Ik weet hetniet meer. We hebben zo een A gehad en ik dacht dat het er wel op stond maar ik ben niet zeker (ondertussen al teveel MB gehad)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                            Zeker dat het geen 320 was?
                            Of een 350 Cgi?
                            1991 Mazda MX-5 NA
                            Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                            www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Een 350 CGI zal het idd geweest zijn.
                              sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Bij een 168 zit dat er niet in dacht ik.
                                Denk het ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                  een cgi is directe injectie
                                  Ik weet het, maar ik heb opgevangen dat er nu een turbo ipv compressor op zit (dus waarschijnlijk geknepen 250 CGI)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                    Ik weet het, maar ik heb opgevangen dat er nu een turbo ipv compressor op zit (dus waarschijnlijk geknepen 250 CGI)
                                    Dat is inderdaad zo

Comment

Dat is inderdaad zo
                                      Zelfde blok als de 200k nog?

Comment

• Zou kunnen

Comment

• Hoeveel zou een garage vragen voor een plaathouder met hun naam er op? (dat typische alu-model)
                                          Wil eentje van de consessie in Lokeren en die van Sint-Niklaas... Samen vormen ze precies m'n naam. Geboren om Benz te rijden dus

Comment

Working...
                                          X