Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtengisteren een eerste ritje mee gemaakt, best wel een aanvaardbaar comfort in zo'n W221. Kan bijna concurreren met de voortreffelijke Superb.
Proficiat aan de pa met één van de beste auto's ter wereld. (exterieurkleur is wel iets minder)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenProficiat maar kleur,velgen,...,
Er zijn imo absoluut mooiere kleuren voor een 221, maar dit heeft best wel iets. Elegantie, beetje 'sjieker' dan het zoveelste zilver/zwart.
Velgen vind ik trouwens nog best te pruimen.
En masserende actieve multicontourzetels zijn heerlijk, ik wil dat ook in m'n 190
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenDamn, wat ben jij enthousiast.
Proficiat aan de pa met één van de beste auto's ter wereld. (exterieurkleur is wel iets minder)
ff eerlijk, ik vind dat een zalige kar
Trouwens één van de eerste auto's waar ik mee meerij waarbij je - éénmaal op snelheid - écht niet meer kan horen dat er een zelfontbrander onder de kap ligt. Stationair hoor je het nog heel lichtjes, langs buiten uiteraard wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenZowat de meest onderhoudsvriendelijke kleur en nog een comfy band. Ieder zijn prioriteiten hé Nima
Er zijn imo absoluut mooiere kleuren voor een 221, maar dit heeft best wel iets. Elegantie, beetje 'sjieker' dan het zoveelste zilver/zwart.
En masserende actieve multicontourzetels zijn heerlijk, ik wil dat ook in m'n 190
Wss nog niet eens pianolak of zwart hout
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJa, oke, maar dat witte interieur
Wss nog niet eens pianolak of zwart hout
Over smaken hoef je niet te discussiëren, Carlipo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenZowat de meest onderhoudsvriendelijke kleur en nog een comfy band. Ieder zijn prioriteiten hé Nima
Velgen zijn me wat te druk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenBeige interieur, was een must. En gewoon hout, ziet ie liever dan pianolak.
Over smaken hoef je niet te discussiëren, Carlipo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichtenwelk hout heb je ?
Proficiat aan de papa trouwens Die van mij is naar een A8 aan 't kijken
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenPalladium of dolomietbruin had 'sjieker' geweest in mijn ogen maar kleur kan wel mooi zijn van dichtbij. Lijkt dat beetje op atlasgrau van Audi?
Velgen zijn me wat te druk
De reden daar achter is dat ie vroeger ooit een S124 in rauchsilber gehad heeft en dit altijd de zaligste kleur vond die 'm ooit gehad heeft. En dit viel het meeste in die lijn
Sanidinebeige is dit.
En velgen... het verwondert me al dat ie er iets extra aan gegeven heeft, ik had eerder verwacht dat die kar gewoon op de standaard 17'ers zou staan
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
Comment
-
Ie gaat de G ook houden hé
De komende maanden rijdt hij nog met de G naar z'n werk, de vriendin met de S (omdat die meer kilometers moet afleggen) en in het weekend beide met de S. Vermoedelijk verhuizen ze deze zomer en dan draait dat om (hoop ik).
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenNadeel van de facelift is wel dat ie terug PTS-sensoren heeft, en je dus geen radardetector kan inbouwen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenEigenlijk wel erg he, de vriendin krijgt een S-klasse, en de zoon moet het stellen met een BMW...
Comment
Comment