Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    vooral welke indruk die blauwe maakt, zelfs met 2.6
    Prachtig in dat donkerblauw .

Comment

• gisteren een eerste ritje mee gemaakt, best wel een aanvaardbaar comfort in zo'n W221. Kan bijna concurreren met de voortreffelijke Superb.

Comment

• proficiat aan de papa.

Comment

• Die heeft meer smaak

Comment

• Proficiat maar kleur,velgen,...,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
              gisteren een eerste ritje mee gemaakt, best wel een aanvaardbaar comfort in zo'n W221. Kan bijna concurreren met de voortreffelijke Superb.
              Damn, wat ben jij enthousiast.

Proficiat aan de pa met één van de beste auto's ter wereld. (exterieurkleur is wel iets minder)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                Proficiat maar kleur,velgen,...,
                Zowat de meest onderhoudsvriendelijke kleur en nog een comfy band. Ieder zijn prioriteiten hé Nima

Er zijn imo absoluut mooiere kleuren voor een 221, maar dit heeft best wel iets. Elegantie, beetje 'sjieker' dan het zoveelste zilver/zwart.

Velgen vind ik trouwens nog best te pruimen.

En masserende actieve multicontourzetels zijn heerlijk, ik wil dat ook in m'n 190

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                  Damn, wat ben jij enthousiast.

Proficiat aan de pa met één van de beste auto's ter wereld. (exterieurkleur is wel iets minder)

ff eerlijk, ik vind dat een zalige kar

Trouwens één van de eerste auto's waar ik mee meerij waarbij je - éénmaal op snelheid - écht niet meer kan horen dat er een zelfontbrander onder de kap ligt. Stationair hoor je het nog heel lichtjes, langs buiten uiteraard wel.

Comment

Zowat de meest onderhoudsvriendelijke kleur en nog een comfy band. Ieder zijn prioriteiten hé Nima

Er zijn imo absoluut mooiere kleuren voor een 221, maar dit heeft best wel iets. Elegantie, beetje 'sjieker' dan het zoveelste zilver/zwart.

En masserende actieve multicontourzetels zijn heerlijk, ik wil dat ook in m'n 190
                    Ja, oke, maar dat witte interieur

Wss nog niet eens pianolak of zwart hout

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                      Ja, oke, maar dat witte interieur

Wss nog niet eens pianolak of zwart hout
                      Beige interieur, was een must. En gewoon hout, ziet ie liever dan pianolak.
                      Over smaken hoef je niet te discussiëren, Carlipo

Comment

• welk hout heb je ?

Proficiat aan de papa trouwens Die van mij is naar een A8 aan 't kijken

Comment

Palladium of dolomietbruin had 'sjieker' geweest in mijn ogen maar kleur kan wel mooi zijn van dichtbij. Lijkt dat beetje op atlasgrau van Audi?

Velgen zijn me wat te druk

Comment

Beige interieur, was een must. En gewoon hout, ziet ie liever dan pianolak.
                            Over smaken hoef je niet te discussiëren, Carlipo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                              welk hout heb je ?

Proficiat aan de papa trouwens Die van mij is naar een A8 aan 't kijken
                              het standaard hout, vermoed ik. Hij zei dat ie niet kon kiezen bij dit beige leder, tenzij hij naar Designo zou gaan. Geen idee wat daar van is.

Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                              Palladium of dolomietbruin had 'sjieker' geweest in mijn ogen maar kleur kan wel mooi zijn van dichtbij. Lijkt dat beetje op atlasgrau van Audi?

Velgen zijn me wat te druk
                              Dit is niet echt grijs, zit wat beige in, een vrij warme kleur eigenlijk.

De reden daar achter is dat ie vroeger ooit een S124 in rauchsilber gehad heeft en dit altijd de zaligste kleur vond die 'm ooit gehad heeft. En dit viel het meeste in die lijn
                              Sanidinebeige is dit.

En velgen... het verwondert me al dat ie er iets extra aan gegeven heeft, ik had eerder verwacht dat die kar gewoon op de standaard 17'ers zou staan
                              Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                              zou ook mijn keuze geweest zijn. Hij zegt dat 'm vreesde dit snel beu te worden

Comment

• Rauchsilber komt jammer genoeg niet terug vrees ik.

Ik was er trouwens echt mee weg dat ie een C besteld had en de G ging houden

Ben nu wel blij dat ie een kar heeft waar je tenminste fatsoenlijk in kan rijden.

Comment

• Nadeel van de facelift is wel dat ie terug PTS-sensoren heeft, en je dus geen radardetector kan inbouwen

Comment

• En dit beeld gaat ook niet meer terugkomen

Last edited by ; 05/06/2011, 13:38.

Comment

• Ie gaat de G ook houden hé

De komende maanden rijdt hij nog met de G naar z'n werk, de vriendin met de S (omdat die meer kilometers moet afleggen) en in het weekend beide met de S. Vermoedelijk verhuizen ze deze zomer en dan draait dat om (hoop ik).

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                      Nadeel van de facelift is wel dat ie terug PTS-sensoren heeft, en je dus geen radardetector kan inbouwen
                                      U praat chinees voor mij (PTS-sensoren?) maar voor de sporadische keer dat ie eens boven de 130 komt lijkt een radardetector me niet echt aanbevolen.

Comment

• Eigenlijk wel erg he, de vriendin krijgt een S-klasse, en de zoon moet het stellen met een BMW...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                          Eigenlijk wel erg he, de vriendin krijgt een S-klasse, en de zoon moet het stellen met een BMW...
                                          Hij zal mij niet zo graag hebben zeker?

Comment

Working...
                                          X