Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door calendomatic Bekijk BerichtenWeet er iemand een g270(2002-2004) of een g300 turbodiesel(97-2000) te koop staan?
5deurs...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk BerichtenMooie prijs.
Denk dat de bumperset af fabriek iets van een 4k gaat zijn, en dan moet dat nog gespoten worden enzo...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenOm niet te zeggen goedkoop.
Denk dat de bumperset af fabriek iets van een 4k gaat zijn, en dan moet dat nog gespoten worden enzo..., kost in optie toch zo'n 2000 € ofzo met velgen,zwart hemel,matjes,pedalen,stuur enzo erbij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten011 588888, kans is groot dat ie er wel eentje in de aanbieding heeft
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenvoor hoeveel ?
meestal nette en goed onderhouden wagens, maar niet aan koopjes-prijzen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten4k, kost in optie toch zo'n 2000 € ofzo met velgen,zwart hemel,matjes,pedalen,stuur enzo erbij
Maar dan moet je enkel de premium van AMG tov Standaard betalen he. Nu moet je het volledig betalen.
18" AMG op een AMG pack is ook maar 800 euro, maar koop die eens nadien nieuw
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenMeer dacht ik.
Maar dan moet je enkel de premium van AMG tov Standaard betalen he. Nu moet je het volledig betalen.
18" AMG op een AMG pack is ook maar 800 euro, maar koop die eens nadien nieuw
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenRecht van de dealer?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenals ze 11 vragen bied ik af op donker getint glas en zwart
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenWat denk je nu zelf
Maar ik had het over dealerprijzen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenTuurlijk wist ik dat.
Maar ik had het over dealerprijzen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenDenk ook niet dat ze bij een dealer een gewone C ombouwen naar een C63 look
Comment
Comment