Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Echt belachelijk

Comment

• Zo vet!

Comment

• velg met bandenmaat 235/65 R17 passen die op de vorige ML (w163)?

Comment

• Aangezien ik vanavond een leuke auto heb, ben ik mijn nieuwe camera eens gaan proberen.

Hoezo Espace groot?

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Sorry dat ik geen Fiddy ben

Comment

• speciale functie, dat fisheye effect op sommige foto's?

Comment

• Ja, one click panorama ofzo

Moet ik op foto nemen drukken en met mijn camera van links naar rechts gaan en dan maakt ie zo'n foto's.

wel grappig, kan je hele dikke mensen ook op foto krijgen

Comment

• wat een mooie auto

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

• Die mens zou beter eens zijn nieuw kraam showen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                              Ja, one click panorama ofzo

Moet ik op foto nemen drukken en met mijn camera van links naar rechts gaan en dan maakt ie zo'n foto's.

wel grappig, kan je hele dikke mensen ook op foto krijgen
                              En hoe rijdt dat? Gedacht van verbruik?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                                velg met bandenmaat 235/65 R17 passen die op de vorige ML (w163)?
                                Carlo hier een gedacht van? Zijn velgen van de huidige ML.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                  Die mens zou beter eens zijn nieuw kraam showen .
                                  hij staat hier al op den hof

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                                    Naam: Hamme123.

Zal wel weer één of andere Hammal zijn die dat verkoopt.

Comment

• toch een beetje anoniem blijven he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                                        En hoe rijdt dat? Gedacht van verbruik?
                                        Rijdt geweldig. Maar dat hangt van persoon tot persoon af, sommigen hebben liever een kleinere auto, maar ik vind de GL eigenlijk een ideale maat om mee rond te rijden. (parkeren is wel wat anders door de veel te kleine parkeerplaatsen).

Ik ben 100% Range Rover fan, maar ik zou eerlijk gezegd niet weten wat te kiezen. Ik heb meer vertrouwen in de GL, ook is die wat exclusiever, maar Range Rover blijft toch ook wel een knap ding

VS

Die ANF hier op de foto is een 320CDI, en die hing rond de 11 liter, die ik gisteren meehad was een 420CDI en daar moet je 2 liter extra voor rekenen.

Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                                        Carlo hier een gedacht van? Zijn velgen van de huidige ML.
                                        Geen idee eigenlijk hoe dat zit met ET van de velgen enzo, maar de banden passen zonder probleem.
                                        Last edited by ; 05/06/2011, 12:38.

Comment

• Die Range heeft toch wel meer uitstraling dan de GL.

Comment

Working...
                                          X