Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Rijdt geweldig. Maar dat hangt van persoon tot persoon af, sommigen hebben liever een kleinere auto, maar ik vind de GL eigenlijk een ideale maat om mee rond te rijden. (parkeren is wel wat anders door de veel te kleine parkeerplaatsen).

Ik ben 100% Range Rover fan, maar ik zou eerlijk gezegd niet weten wat te kiezen. Ik heb meer vertrouwen in de GL, ook is die wat exclusiever, maar Range Rover blijft toch ook wel een knap ding

Die ANF hier op de foto is een 320CDI, en die hing rond de 11 liter, die ik gisteren meehad was een 420CDI en daar moet je 2 liter extra voor rekenen.
    Ik twijfel eigenlijk voor de opvolger van de S. Ofwel terug een S, ofwel ML of deze GL. Alleen verbruik schrikt wat af. Zal toch een 3 tot 4 liter meer zijn dan de S en dan kan je wel weer zeggen wat maken die enkele liters bij zo een wagen maar het komt er toch maar allemaal weer bij.

Comment

• Als je het comfort van een S gewoon bent, dan wil je toch helemaal geen ML/GL?

Comment

• GL is waanzinnig knap langs buiten, maar ik blijf het interieur benz-onwaardig vinden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
          GL is waanzinnig knap langs buiten, maar ik blijf het interieur benz-onwaardig vinden.
          Geen idee waar jij dat haalt, maar soit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
            Als je het comfort van een S gewoon bent, dan wil je toch helemaal geen ML/GL?
            Dat denk ik ook, als je terug dat zalige comfort wilt dan moet je een S nemen. En dan heb je ook dat meerverbruik niet.

Comment

• een gl is wel een zalige jeep, veel mooier en zelfs minder matuvu als een ml

zus doet met de nieuwe ml 320 9.5, nog wat meer als een s, maar zou een gl + 1.5 liter meer slikken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                een gl is wel een zalige jeep, veel mooier en zelfs minder matuvu als een ml

zus doet met de nieuwe ml 320 9.5, nog wat meer als een s, maar zou een gl + 1.5 liter meer slikken
                Mijn neef rijdt 13.5 met zijn ML 320 CDI.

Alles hangt af van rijstijl.

Comment

• ja oke, maar ds reed met zijn ml 270 evenveel als mijn zus met haar 270

Comment

• kun je unikleur donkerblauw nog krijgen ? op zo'n gl bvb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      kun je unikleur donkerblauw nog krijgen ? op zo'n gl bvb
                      Neen.

Enkel zwart/wit zijn unikleuren.

Rest is metallic.

Comment

• qua looks vind ik de Range knapper. Maar zo'n GL mag er zijn.... zie 'm veel liever als een ML.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                          Geen idee waar jij dat haalt, maar soit
                          Achterzetels, nu ja, eerder stoeltjes, zijn hilarisch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                            Als je het comfort van een S gewoon bent, dan wil je toch helemaal geen ML/GL?
                            Uiteindelijk denk ik dat ook wel als ik alles langst elkaar leg maar anderzijds zit ik wel graag hoog en ga ik met de S geen paardentrailer trekken dus blijft de Ml (W163) ook. Indien ik de W164 of de GL zou kopen dan gaat de W163 ook. Het zal toch pas voor volgend jaar zijn dus eerst zien wat de prijzen op de 2dehands markt doen

Comment

• Hier toch ook eens posten.

Zeer knappe W210 FL van nog geen acht jaar oud en zonder kilometers met de juiste opties en motor voor weinig geld!

2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Ik wou dat ik op zoek was...
                                2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                  Hier toch ook eens posten.

Zeer knappe W210 FL van nog geen acht jaar oud en zonder kilometers met de juiste opties en motor voor weinig geld!

http://www.kapaza.be/Autos/Mercedes/..._Avantgar.html
                                  Die oude mensen hebben een vreemde smaak qua velgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                    Die oude mensen hebben een vreemde smaak qua velgen.
                                    Het is ook een rare stationwagen

Comment

• Mooi bod wel, op die advertentie

Comment

• Is een fake advertentie aan de velgen te zien is het geen auto van oude mensen geweest.

Comment

• Advertenties waar telefoonnummer bij staat is quasi nooit fake. Is wel een geleende foto denk ik, want volgens mij is die foto in Limburg gemaakt aan de steenfabriek, en auto staat in Oost-Vlaanderen.

Comment

Working...
                                          X