Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• wil wel zeggen dat volgend gatplakker in je kont zit met dat systeem

Comment

• Mja ik heb het toch ni zo op dat soort dingen, het gevoel van zelf niet te controleren, en geen vertrouwen op dat ding (op de S faalde het en op de Volvo S60 ook al ), gewone cc kan ik nog net aan wennen, maar het blijft soms "vies" dat de auto uit zichzelf gasgeeft vind ik.

Comment

• je mag gewoon ni in slaap sukkelen, zelfs met dat ding

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          das ni echt clever dan
          Dat systeem zou inderdaad verfijnd kunnen worden.
          Langs 1 kant is het logisch dat hij bruusk remt, omdat hij aanrijdingen wil voorkomen, maar dat maakt ook dat distronic voor de passagiers niet altijd even goed is, omdat die dan de indruk hebben dat je panikeert.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
            Dat systeem zou inderdaad verfijnd kunnen worden.
            Langs 1 kant is het logisch dat hij bruusk remt, omdat hij aanrijdingen wil voorkomen, maar dat maakt ook dat distronic voor de passagiers niet altijd even goed is, omdat die dan de indruk hebben dat je panikeert.
            Remt dat even bruut als SBC stop dan ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door somers_j Bekijk Berichten
              Is het mogelijk om een AMG-pack na te plaatsen op een W204? En tegen welke prijs zal dat dan ongeveer zijn?
              Ja dat maar komt wel op een 5 a 6000€,ik heb het vorig jaar ook nagevraagd en dan toch maar iets langer gezocht naar eentje met standaard een AMG-pakket.
              2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                Remt dat even bruut als SBC stop dan ?
                Das geen noodstop he

Alleen zo even een schok, precies iemand die voor het eerst met dat type wagen rijdt en de rem nog niet kent.

Comment

• Ahwel ja, SBC Stop reageert ook zo

Comment

• kheb een vraagske voor school.

Wie is eigenlijk de huidige bedrijfsleider van Mercedes-Benz?
                    De naam van een persoon/personen.
                    Op het internet vind ik wel de naam van de oprichters e.d. maar nergens de namen van vandaag de dag...

't is omdat ik er een werk voor school over moet maken...

Comment

• geen flauw idee

pritserer of zoiets zou ik denken

Comment

• Zetsche is op dit moment de CEO.

Comment

• Verlaagde S350:
                          AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                            Superknap ding! Maar volledig vermarginaliseerd door de logo's...

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                            2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                            2012-...
                            '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                              Superknap ding! Maar volledig vermarginaliseerd door de logo's...
                              Idd vind ik ook, echt vet om is te zien zo'n verlaagde s.

Comment

• Ik wil dit!

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Uiteraard zou ik de velgen er onmiddelijk afsmijten...

edit: Oei, laat maar, heb de bumper en de wielkassen effe bekeken
                                Last edited by Mercedeske; 23/05/2010, 21:52.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                2012-...
                                '07 BMW 118d

Comment

• 2012 E92 Bmw 335i DKG
                                  1991 E30 320i

Comment

• 2012 E92 Bmw 335i DKG
                                    1991 E30 320i

Comment

• SL

Comment

• Ben vrijdag mijn GLK gaan halen bij Hermans in Hasselt;

In de showroom staat een Sterling Moss. Blijkbaar waren er 2 voor Belgie en die zijn beide gekocht door 1 van hun klanten. Die zelfde heeft ook nog 2 SLS AMG's gekocht (waarvan ook 1 in de showroom staat), ook 4!!!!! SLR's en 2 Maybach's....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk Berichten
                                          Ben vrijdag mijn GLK gaan halen bij Hermans in Hasselt;

In de showroom staat een Sterling Moss. Blijkbaar waren er 2 voor Belgie en die zijn beide gekocht door 1 van hun klanten. Die zelfde heeft ook nog 2 SLS AMG's gekocht (waarvan ook 1 in de showroom staat), ook 4!!!!! SLR's en 2 Maybach's....
                                          proficiat met de GLK. Post is wat foto's.
                                          2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

Working...
                                          X