wil wel zeggen dat volgend gatplakker in je kont zit met dat systeem
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mja ik heb het toch ni zo op dat soort dingen, het gevoel van zelf niet te controleren, en geen vertrouwen op dat ding (op de S faalde het en op de Volvo S60 ook al), gewone cc kan ik nog net aan wennen, maar het blijft soms "vies" dat de auto uit zichzelf gasgeeft vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendas ni echt clever dan
Langs 1 kant is het logisch dat hij bruusk remt, omdat hij aanrijdingen wil voorkomen, maar dat maakt ook dat distronic voor de passagiers niet altijd even goed is, omdat die dan de indruk hebben dat je panikeert.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDat systeem zou inderdaad verfijnd kunnen worden.
Langs 1 kant is het logisch dat hij bruusk remt, omdat hij aanrijdingen wil voorkomen, maar dat maakt ook dat distronic voor de passagiers niet altijd even goed is, omdat die dan de indruk hebben dat je panikeert.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door somers_j Bekijk BerichtenIs het mogelijk om een AMG-pack na te plaatsen op een W204? En tegen welke prijs zal dat dan ongeveer zijn?2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenRemt dat even bruut als SBC stop dan ?
Alleen zo even een schok, precies iemand die voor het eerst met dat type wagen rijdt en de rem nog niet kent.
Comment
-
kheb een vraagske voor school.
Wie is eigenlijk de huidige bedrijfsleider van Mercedes-Benz?
De naam van een persoon/personen.
Op het internet vind ik wel de naam van de oprichters e.d. maar nergens de namen van vandaag de dag...
't is omdat ik er een werk voor school over moet maken...
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk BerichtenVerlaagde S350:
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=176059940#
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenSuperknap ding! Maar volledig vermarginaliseerd door de logo's...
Comment
-
Last edited by Mercedeske; 23/05/2010, 21:52.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Ben vrijdag mijn GLK gaan halen bij Hermans in Hasselt;
In de showroom staat een Sterling Moss. Blijkbaar waren er 2 voor Belgie en die zijn beide gekocht door 1 van hun klanten. Die zelfde heeft ook nog 2 SLS AMG's gekocht (waarvan ook 1 in de showroom staat), ook 4!!!!! SLR's en 2 Maybach's....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk BerichtenBen vrijdag mijn GLK gaan halen bij Hermans in Hasselt;
In de showroom staat een Sterling Moss. Blijkbaar waren er 2 voor Belgie en die zijn beide gekocht door 1 van hun klanten. Die zelfde heeft ook nog 2 SLS AMG's gekocht (waarvan ook 1 in de showroom staat), ook 4!!!!! SLR's en 2 Maybach's....2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
Comment