Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

Nu mag je dat zeggen, maar als je een jaar geleden zei dat dat ding een wrak was sprak ie een week niet tegen u

kom kom niet zeveren.

Comment

• Deze was ik ook tegengekomen:

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

ziet er een proper autootje uit.

Natuurlijk even oud als een 190, en even weinig opties ook. Maar volgens mij gene gekke prijs als die in orde is.

Het ziet er alleen precies een invoer uit (nummerplaathouders)?

Comment

• Deze kar ziet er ook erg cava uit voor dat geld:

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Betaal je wel 2.5 taks voor, maar tis wel een automaat.
        Kleurencombo vind ik ook lekker.
        Enige wat ik kan zien op de foto's is het typische roestplekje op het spatbord.

Comment

• Ik heb toen een koopje gedaan met mijne W203 break..
          Echt schitterende staat, alleen de lak wat swirls (moet ik eens laten detailen), hij is juist geen 4 jaar oud, en had 61 000 km.

heeft me net geen 10 000 euro gekost
          leder interieur, airco, elegance, etc...

Maar ja, zware hypotheek op hun huis, lening op de mercedes en lening op de Fiat 500.
          Ik heb de lening van de Mercedes terugbetaald, en ze waren tevreden

Comment

• Hoe snel gaat een ML63 van 2007 naar 100 ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
              Hoe snel gaat een ML63 van 2007 naar 100 ?
              Ik dacht een kleine 5seconden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
                Hoe snel gaat een ML63 van 2007 naar 100 ?
                Volgens mij kan een ML helemaal geen 2007 rijden

Comment

• Inderdaad 5,0 seconden.

Comment

• amai
                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                    BMW X5 45e

Comment

• Vandaag een C63 AMG gereden hier in Zweden. Foto's volgen later .
                      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                        Ik heb toen een koopje gedaan met mijne W203 break..
                        Echt schitterende staat, alleen de lak wat swirls (moet ik eens laten detailen), hij is juist geen 4 jaar oud, en had 61 000 km.

heeft me net geen 10 000 euro gekost
                        leder interieur, airco, elegance, etc...
                        Zoiets wil ik ook eens tegenkomen. Toeval of ken je de vorige eigenaars?
                        Een vriend van mij heeft zo eens sjans gehad met een Seat Leon.

Comment

• Hoe ongelooflijk vet!

Comment

• Meer foto's/informatie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten

Meer foto's/informatie?
                              Mick Walsh: Favourite car in the impressive Classic Centre at Irvine was this one-off 300C Station Wagon with Binz coachwork. Fresh from acquisition at David Gooding & Co's Amelia auction, this beauty is being serviced for its lucky new owner. Just imagine it with a couple of long surf boards sticking out the back at Malibu.

Comment

• Meer lekkers

Mick Walsh: Perfect wheels for the weekend is this fab 280SE cabriolet. Totally smitten by this beautifully built 1971 cruiser which has 3.5-litre V8 grunt to match anything on the Freeway. Here it rests at the wonderful Woodland St estate with an historic Eichler house in Orange County. Loved this 1960s development with many classics parked on the driveways. What a dream lifestyle.

Mick Walsh: Mercedes always celebrate its heritage in style. Just spent a day at their California based Classic Centre driving a group of fascinating rear and mid-engined pre-war models on the Pacific Coast Highway and into the Santa Ana Mountains. The 130 and 170 'Heck' cars were impressive 1930s 4-seater compacts with sweet engines, light steering, and clutchless fourth designed for Autobahns. Locals loved the old cars where ever the group stopped on the route.

Comment

• stunning

die eerste, icm dat huis

mensen met smaak

Comment

• amerikaanse lichtival, prachtig

iemand een idee welkeklok hier in't midden staat ?
                                    een secondewijzer

Comment

• TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten

Precies een Audi 80 cabrio op deze foto

Comment

Working...
                                          X