oei, das minder thx evzogoe
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenAls je remmen hetzelfde zijn als de non-amg's moet 16" passen ja.
Bij mijn weten enkel geperforeerde schijven?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenKlauwen zijn belangrijk eh, maar zo op het eerste zicht heb je toch wel wat plaats ja.
Steek eens terug AMG velgen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenWeet ik, maar die velgen vind ik al goed staan onder jouw kar
En keer op keer als ik een C zie met AMG pack denk ik toch "fak, dik"
Maar dan 18" zou echt vet zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenZouden deze velgen onder een C passen?
18" van de E coupé met AMG-pack. Iemand foto's van? Dat staat echt knap denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIk had die toch onder m'n C maar dan in 17' . Echt geen mooie velg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenDit is 17' onder m'n krel en heb precies nog plaats over bij de remmen?
2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten16" inch is het kleinste dat past op 204 zelfs met geperforeerde remmen ,15 inch gaat echt niet. Heb het zelf geprobeerd met de mijne.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenMaar bouten van een 204 zijn dikker dan die van een 203, dus die krijg je eventueel niet door de gaten van 203-velgen.
die staan alleen iets meer naar binnen dacht ik.2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
ben hemaal weg van rrd's 240
dat moet zo zijdezacht rijden zonder pretentie
Comment
Comment