.....
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenFak hoe kan je dat nu zeggen?
Het toenmalige AMG en Brabus waren de grondleggers van de autotuning, van de ultieme 'rijdersbenzen', van de grensverleggende elektronica, van de vooruitgang wat betreft motorentechniek, aandrijving, etc...
Om nog maar te zwijgen over de stroomlijnoptimalisatie van het koetswerk, het op punt stellen van 'spoilers' op gewone wegauto's, etc.
Het huidige AMG zegt mij echt véél minder. Het is té gewoon geworden, te saai. Een pré-1993 AMG heeft een mate van individualisering, van 'speciaal zijn', die een moderne mercedes-AMG nooit ofte nimmer kan bereiken. Ze zijn zo universeel geworden.
Ik kan niet zeggen dat ik niet opkijk als ik een moderne AMG zie bollen, maar ik betrap me er wél op dat ik niet meteen een gat in de lucht spring en met een 'wauw-gevoel' grote ogen trek.
enzovoort enzovoort enzovoort whateverOorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenUw smiley is volledig gepast, al volstaat slechts 1 totaal niet.
Die zetels, die matten,...
Pas op, ik vind Pre '93 AMG's geniale wagens en ook hun exclusiviteit maakt hen inderdaad speciaal en ik kan ze erg appreciëren.
Maar op vlak van de vormgeving vind ik dat de grens van "het foute" soms net wordt overschreden, wat een 201 16V bijvoorbeeld dan net weer niet doet (net zoals het huidige AMG).
Ik zeg niet dat ik er geen zou willen he Maar het orginineel vind ik eigenlijk veel stijlvoller...
Bij de "modern" vormgegeven eighties-cars kan het ook veel beter dan bij bijvoorbeeld de erg klassieke 123 of 126.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk BerichtenLeuke foto.
Fak, geweldige foto!
Wat een evolutie!! De W211 was echt wel conservatief in vergelijking met de 212
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenStoffen zetels in een cabrio?
En waarom zou je stof willen als er leder beschikbaar is?
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenook op een W198? Of een W113? Of een R107?
198 niet. Ahja, ik zou hem er niet voor laten staan ook niet
Maar een C124 is er echt over in het felrood. Net als een 211, 204 en 209
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk BerichtenIk hoop dat het een replica is!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk BerichtenLeuke foto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenprachtig gunther !
waarom de e voor jou ? als ik vragen mag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
Dat torentje SL's op vorige pagina lukt me ook wel....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenweet jij of er ondertussen al een 190E EVO 1 bestaat, op 1/18?
Ik ben totaal niet meer bezig met die modelletjes, maar dat exemplaar ontbreekt toch in m'n kast
Comment
Comment