Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
    Foto's?

Wel de velgen wegdenken.

Ik ( lees mijn vader) heb trouwens eindelijk de veiligheidsbout losgekregen zodoende dat de originele velgen er onder kunnen maar hij ligt momenteel aan de druppellader dus ik weet niet of ik deze winter de moeite nog ga doen. Ik hoop hem volgend jaar op punt te kunnen zetten (de grote verbouwingswerken lopen op hun einde).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk Berichten
      Neen, ben er ook nog op aan het wachten...nog geen nieuws gehad van AutoArt....'k laat het je wel weten...
      maar die staat dus wel in de pijplijn, als ik je goed begrijp?

Dat ie er maar is voor 25 december, dan kan ik zelf zorgen dat er toch tenminste één pakje voor mij onder de kerstboom ligt

Comment

• WTF Gunther, zo zalig!
        Die letzten Worte ...
        ... eines Diesel-Fahrers:
        "Lieber tot, als Schwung verlieren"
        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
        W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
        W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
          http://www.autoforum.be/showthread.p...highlight=r129

Wel de velgen wegdenken.

Ik ( lees mijn vader) heb trouwens eindelijk de veiligheidsbout losgekregen zodoende dat de originele velgen er onder kunnen maar hij ligt momenteel aan de druppellader dus ik weet niet of ik deze winter de moeite nog ga doen. Ik hoop hem volgend jaar op punt te kunnen zetten (de grote verbouwingswerken lopen op hun einde).
          Hoe heeft jij dat kunnen regelen? Goed nieuws in ieder geval!
          Die letzten Worte ...
          ... eines Diesel-Fahrers:
          "Lieber tot, als Schwung verlieren"
          ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
          W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
          W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
            maar die staat dus wel in de pijplijn, als ik je goed begrijp?

Dat ie er maar is voor 25 december, dan kan ik zelf zorgen dat er toch tenminste één pakje voor mij onder de kerstboom ligt
            Voor 25 december 2010 als we geluk hebben....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
              http://www.autoforum.be/showthread.p...highlight=r129

Wel de velgen wegdenken.

Welke ori velgen heb je?

Zilvere benz van '93

Comment

• BRABUS Power!

Het andere geweld stond er natuurlijk ook. Wel geen G enkel GL...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk Berichten
                  Neen, ben er ook nog op aan het wachten...nog geen nieuws gehad van AutoArt....'k laat het je wel weten...
                  Is de C36 in je collectie ook van AutoArt?

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                  2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                  2012-...
                  '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                    Is de C36 in je collectie ook van AutoArt?
                    Neen, is van het verloren gegane UT-Models...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                      Hoe heeft jij dat kunnen regelen? Goed nieuws in ieder geval!
                      Dat ik het niet weet . Ik had er ook niet dadelijk meer achter gevraagd tot hij plots langs zijn neus weg zei dat hij de veiligheidsbout ook maar eens had losgemaakt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
                        Welke ori velgen heb je?

Zilvere benz van '93
                        Deze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                          BRABUS Power!

*pics*

Het andere geweld stond er natuurlijk ook. Wel geen G enkel GL...
                          Het valt me op da in grote steden echt een vijfde van de smartjes brabussen zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FroFro Bekijk Berichten
                            Het valt me op da in grote steden echt een vijfde van de smartjes brabussen zijn
                            Is uiteindelijk ook wel interresant. Moet af en toe in de drukkere steden van ons land zijn en het komt toch wel meer voor dat je een paar plekjes hebt dat je net niet inpast. Zo'n smart is dan toch super handig. Juist lange reizen zie ik er niet met zitten.

Maar gelijk voor boodschappen te gaan doen... Ideaal. En zo'n Smart brabus kost nog niet zo zot veel meer toch? Vond wel dat de afwerking binnen wat beter mocht. Maar een Smart ziet er vanbinnen eigenlijk toch altijd een klein beetje speelgoed uit.

Comment

Is uiteindelijk ook wel interresant. Moet af en toe in de drukkere steden van ons land zijn en het komt toch wel meer voor dat je een paar plekjes hebt dat je net niet inpast. Zo'n smart is dan toch super handig. Juist lange reizen zie ik er niet met zitten.

Maar gelijk voor boodschappen te gaan doen... Ideaal. En zo'n Smart brabus kost nog niet zo zot veel meer toch? Vond wel dat de afwerking binnen wat beter mocht. Maar een Smart ziet er vanbinnen eigenlijk toch altijd een klein beetje speelgoed uit.
                              Dat interieur is natuurlijk logisch dat dat niet topkwaliteit is, als je een auto voor 7k koopt verwacht je dat niet.

En om eerlijk te zijn, wij hebben een smart op onderhoud die dik in de opties zit en zelfs aftermarket zo een GPS-scherm vn Pioneer erin hebben zitten, en dat ziet er toch goed uit imho

Comment

Schijnt da ne Smart nog best comfy is voor lange ritten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                  Dat interieur is natuurlijk logisch dat dat niet topkwaliteit is, als je een auto voor 7k koopt verwacht je dat niet.

En om eerlijk te zijn, wij hebben een smart op onderhoud die dik in de opties zit en zelfs aftermarket zo een GPS-scherm vn Pioneer erin hebben zitten, en dat ziet er toch goed uit imho
                                  De middenconsole van een Brabus Smart ziet er uit alsof ik het zelf gemaakt heb, en geloof mij, ik ben geen krak in zo'n dingen...

En het kost toch al iets meer dan 7k. Nu, ik zeg niet dat het goedkoop goedkoop is é, maar sommige zaken konden goedkoper en beter opgelost zijn. Al bij al, vind ik het eindresultaat goed hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FroFro Bekijk Berichten
                                    Schijnt da ne Smart nog best comfy is voor lange ritten
                                    Met een topsnelheid van 155 heb ik toch wat mijn vragen bij het interieurgeluid Maar heb enkel nog maar met de eerste gen smart gereden, dus het is ondertussen mss al stukken beter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                      Dat is OEM AMG
                                      En machtig! Zoals alle Pre 1993 AMG.

Comment

• Wieldoppen

Mooie kleurencombinatie.

Comment

Working...
                                        X