Oorspronkelijk geplaatst door iricky
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenVelgen van een W210 passen die onder de nieuwe C (W204) ?
Comment
-
Damn, is die detali website nu helemaal onleesbaar geworden?
Автозапчасти, запчасти для иномарок и других автомашин. Колодки, фильтра, расходники и многое другое. Заказывайте запчасти без предоплаты и в наличии! Detali.ru
Ah nee het werkt, het moet blijkbaar dit zijn: http://www.detali.ru/cat/OEM_MB.asp
! sorry het is weer lang geleden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenVelgen van een W210 passen die onder de nieuwe C (W204) ?
Replica amg.
19" x 8,5" ET40.
Zonder banden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenHeeft hij geen banden ofzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenGeen distronicen dat is een 221
Comment
-
We hebben hier thuis een B-klasse staan voor het weekend. Als mogelijke vervanger van de A140.
Dat ding rijdt echt wel goed, ben aangenaam verrast. Voelt veel solider aan! Een kleine maar, het is een B160 en die motor is toch echt wat slapjes voor zo'n zware auto. En hij heeft maar 5 versnellingen, waardoor 120 resulteert in 3500 toeren en dat voor een "Blue Efficiency"..
Het eco knopje en programma is nog wel plezant, vertelt wanneer je het beste opschakelt en maant je ook terug te schakelen bij volgas geven ( alsof je dat vanuit je zelf al niet doet...) Maar behalve de stop-start functie heeft zo iets in mijn ogen vrij weinig nut in samenwerking met die motor.. Als je vlot meewil met de mensen voor je moet tot +/- 3000 toeren doortrekken, wat logisch is, gezien de geringe longinhoud. Maar het eco programma raadt je reeds aan bij 2000 of zelfs 1800 toeren op te schakelen, wat resulteert in zeer lome prestaties.
Bij een B180 of 200 is dit volgens mij een pak nuttiger en lijkt mij ook de meest logische keuze. De B160, valt voor mij, net iets te licht uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenLijken me ook niet echt goede banden die daar nu op liggen....
Maar ze komen er niet bij heb ik begrepen, dus 't maakt niet echt uit in dit geval.Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
Comment