Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
    Is deze prijs normaal?

    Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands


    Is een zeer strakke prijsstelling. Is wel een waanzinnig dure BIV grap, valt in de hoogste schaal. + 3.2 taks + LPG taks = 1100/jaar.

    Comment


    • oeps, verkeerde topic!

      Comment


      • Wat is een 1976 W115 240/4 waard in slechte staat, maar wel met aantoonbare km-stand van 86000 (eerste eigenaar) ?

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
          Ja, ik ben nog altijd aan het wachten op een chassisnr
          Is dat niet vanaf een bepaalde productiedatum?

          Comment


          • Hoeveel mag een S210 270CDI eigenlijk trekken? Op autoweek staat er 2100 kg, maar dat lijkt me nogal veel rekeninghoudend met een gewicht van een 1700kg voor de wagen zelf, iemand toevallig hoeveel er op keuringsattest komt te staan bij zo'n wagen?

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
              Hoeveel mag een S210 270CDI eigenlijk trekken? Op autoweek staat er 2100 kg, maar dat lijkt me nogal veel rekeninghoudend met een gewicht van een 1700kg voor de wagen zelf, iemand toevallig hoeveel er op keuringsattest komt te staan bij zo'n wagen?
              Klopt toch wel maar ik dacht dat het 2 ton was (mijne vorige s210 E220) mocht 2 ton trekken dus ik veronderstel de 270 idem.

              Comment


              • 't Is weer solden bij Mercedes. Toch zeer mooie kortingen.

                Last edited by David67; 21/12/2009, 17:23.

                Comment


                • G-klasse

                  Kan iemand wat meer algemene informatie geven over de G-klasse ?
                  Het zou gaan om de lange versie.
                  Ik heb er wel al wat over opgezocht maar iets echt concreet vind ik niet terug en ik heb dus nog wat vragen..
                  Ik heb al gelezen dat deze als lichte vracht inschrijfbaar is, maar is dit ook mogelijk als je de 2de rij zetels wilt behouden?
                  Wat zijn de punten waar je op moet letten qua onderhoud en slijtage? Kosten?
                  Bvb op een G die naar de 100000 km's gaat van ongeveer 4 jaar, want zo staan er redelijk wat te koop.
                  De G-klasse heeft toch ook wat de reputatie om waardevast te zijn, maar momenteel staan er toch verschillende te koop tussen de 35 en 45 duizend euro, nieuw kosten deze met opties toch makkelijk het dubbel ?
                  Als je deze dan nu zou kopen heb je toch het meeste verlies al achter de rug.. of is deze wagen met bvb een cdi 270 , 320 , 400 helemaal niet meer te herverkopen na een 4 tal jaar.
                  Want in Belgie vind je er maar heel weinig aangeboden 2dehands en nieuw is dit niet haalbaar..

                  Edit:
                  M'n situatie is de volgende:
                  Momenteel heb ik een 3-deurs A3 , normaalgezien was het de bedoeling er nog een dik jaar met te rijden en dan voor iets sportievers te gaan.
                  Maar ondertussen zit ik meer en meer alleen op een werk en zou het handig zijn mocht ik zelf beschikken over een wagen waar redelijk wat materiaal in kan ( en er dan ook eens tijdens het weekend in kan blijven zitten )
                  Momenteel gaat dit dus totaal niet en word dit opgelost door eens af te wisselen van wagen ( ik dus met de camionet ) of meerdere keren heen en weer te rijden.
                  Allesbehalve makkelijk dus..
                  Een 2de camionet bijkopen is geen optie, dan staan er 2 personen wagens op de oprit en 2 camionetten.
                  Een multifunctionele wagen voor mij is eigelijk het ideale.
                  En daarom kom ik op de G-klasse uit.
                  Heeft een diepe en hoge koffer dus voldoet voor m'n werk en is ( naar mijn mening ) knap voor in het weekend.
                  Wel alleen als lichte vracht, want de jaarlijkse tax heb ik er echt niet voor over.
                  Last edited by ; 21/12/2009, 21:29.

                  Comment


                  • Overschat een G qua kofferruimte, en vooral qua practicality van die kofferruimte, niet.

                    Zo'n ding is best groot en multifunctioneel, de koffer is hoog, de deur klapt zijdelings open, en hou er rekening mee dat de koffer geen 'kubus'-vormige ruimte is, maar dat de zijkant opgevuld zijn door de wielkassen.

                    Hangt natuurlijk af van wat soort materiaal je constant wil meesleuren...

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                      Wat is een 1976 W115 240/4 waard in slechte staat, maar wel met aantoonbare km-stand van 86000 (eerste eigenaar) ?
                      Niets

                      Comment


                      • Heeft de CL500 van mijn schoonvader een sperdifferentieel?
                        OO 00 OO

                        Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                          Heeft de CL500 van mijn schoonvader een sperdifferentieel?
                          nee. Tenzij van AMG manufaktur.

                          Comment


                          • OK, thanks...
                            OO 00 OO

                            Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

                            Comment


                            • had die geen 4matic gekozen ?

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                Overschat een G qua kofferruimte, en vooral qua practicality van die kofferruimte, niet.

                                Zo'n ding is best groot en multifunctioneel, de koffer is hoog, de deur klapt zijdelings open, en hou er rekening mee dat de koffer geen 'kubus'-vormige ruimte is, maar dat de zijkant opgevuld zijn door de wielkassen.

                                Hangt natuurlijk af van wat soort materiaal je constant wil meesleuren...
                                De zijkant van een camionet is ook opgevuld door een wielkas en daar hebben we langs beide kanten een kast over laten maken, die verwijderbaar is.
                                Zoiets zou ik dan ook wel in die wagen laten maken..
                                Qua grootte voldoet hij alleszins, als het de lange versie is toch.

                                Weet u soms iets meer ivm lichte vracht ? En als je zo ene tweedehands koopt..

                                Comment


                                • toen ik mijn g kocht, 3 jaar geleden nou, heb ik met mercedes belgie gebeld : voor mijn type, een 460 van 88 was het alleszins mogelijk om die over te zetten op lichte vracht

                                  Comment


                                  • Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

                                    Comment


                                    • 300 d 2.5

                                      Comment


                                      • Impressie: Nieuwe Mercedes SL 2012



                                        Via: http://www.groenlicht.be/2009/12/25/...cedes-sl-2012/

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Timo911 Bekijk Berichten
                                          De zijkant van een camionet is ook opgevuld door een wielkas en daar hebben we langs beide kanten een kast over laten maken, die verwijderbaar is.
                                          Zoiets zou ik dan ook wel in die wagen laten maken..
                                          Qua grootte voldoet hij alleszins, als het de lange versie is toch.

                                          Weet u soms iets meer ivm lichte vracht ? En als je zo ene tweedehands koopt..
                                          W460, W461 en W463 zijn perfect op LV te zetten, uiteraard wél maar met 2 zitplaatsen.

                                          En je hebt heel wat hoogte binnenin een G, maar als ruimte écht een belangrijk punt is moet je bijvoorbeeld een LC 100 4.2TD (of 4.7 V8 op LPG) kopen. Dat op LV en je hebt een huge koffer, en die wagens zijn best wel degelijk. Uiteraard, er zit pakken minder charisma in dan in een G.... en persoonlijk rijd ik zelf ook liever met een G dan met een LC 100.


                                          Als je nog geïnteresseerd bent in een G, moet je maar eens een PM sturen, ik heb wel een betrouwbaar adresje van een G-specialist (en daarbuiten ken ik er nog 2, maar daar heb ik geen ervaring mee).

                                          Op het industrieterrein in Brustem, in één van die nieuwe gebouwen, zit er trouwens iemand die tractoren verkoopt.... en 3 knappe 463's, ik gok allen 300GD's

                                          Comment

                                          Working...
                                          X