Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nogal weinig aantrekkelijke kilometerstand ook als ik het me goed herinner.
    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten

Spijtig van de velgen...

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
          2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
          2012-...
          '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
            Spijtig van de velgen...
            Het had nog 2000x erger kunnen zijn hoor

Comment

• True!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
              2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
              2012-...
              '07 BMW 118d

Comment

• mmmmmmbenz :p

kijk eens wat ik nog in mijn kleerkast hong . een leren jas uit de mercedes-benz collectie wss heb ik die ooit eens gekocht bij een bestelling van 1 van mijn mercedesen maar ik heb de jas nooit gedragen.
                nu was ik aant denke om hem maar te verkopen aangezien het hier het mercedes lovers forum is :p post ik hem hier . Een prijs weet ik niet dus doe maar een bod zouk zeggen .
                binne paar dagen zet ik het wel bij het te koop topic.

Comment

• Comment

• Ik heb ook zo'n lamp

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FroFro Bekijk Berichten
                          Mja, degene waar ik mee reed werd idd redelijk intensief gebruikt, kan zijn da die nimeer op en top was. Ik vond het wel graaf om die te flooren, dat ding wachte dan efkes en begon dan veel lawaai te maken, maar superdepuper vooruitgaan was het nu ook ni ze :p Nog net iets minder dan onze C200CDI denkek.

Dan was daar inderdaad het een en ander mis mee volgens mij.

Een gezonde 300E, automaat of handbak, gaat stevig vooruit als je dat opentrapt.

Comment

• was in een melacholische bui naar mijn ex 207d aan het youtuben

damn

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Eindelijk 2010 en dit staat te wachten bij de Mercedes-dealer

C220 CDI. De eerste Mercedes en ik ben behoorlijk benieuwd.
                              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Gaat zeker niet tegenvallen, zie ik goed op de foto dat je zwarte hemelbekleding hebt?

Comment

• Het is een C220 CDI Avantgarde in obsidiaanzwart met cognac-bruin interieur maar zonder speciale aanvraag ivm dakhemelbekleding.

Eerlijk gezegd heb ik geen idee welke kleur deze dus zal zijn. Waar kan ik me aan verwachten?

-edit-

Ook handgeschakeld en met het andere navigatie-systeem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RSR Bekijk Berichten
                                    Het is een C220 CDI Avantgarde in obsidiaanzwart met cognac-bruin interieur maar zonder speciale aanvraag ivm dakhemelbekleding.

Eerlijk gezegd heb ik geen idee welke kleur deze dus zal zijn. Waar kan ik me aan verwachten?
                                    gewoon wit/grijs dakbekleding dan. Zwart dakbekleding is enkel in combo met AMG pack of Designo (best wel dure optie) . Op foto lijkt het wel zwart

Comment

• Het is een car-configurator printscreen. Wagen zelf heb ik ook nog niet gezien...

Comment

• ok , heb je een optielijst?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                          ok , heb je een optielijst?

Dit zou hem moeten zijn.
                                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X