Nogal weinig aantrekkelijke kilometerstand ook als ik het me goed herinner.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenSpijtig van de velgen...
Comment
-
mmmmmmbenz :p
kijk eens wat ik nog in mijn kleerkast hong . een leren jas uit de mercedes-benz collectie wss heb ik die ooit eens gekocht bij een bestelling van 1 van mijn mercedesen maar ik heb de jas nooit gedragen.
nu was ik aant denke om hem maar te verkopen aangezien het hier het mercedes lovers forum is :p post ik hem hier . Een prijs weet ik niet dus doe maar een bod zouk zeggen .
binne paar dagen zet ik het wel bij het te koop topic.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FroFro Bekijk BerichtenMja, degene waar ik mee reed werd idd redelijk intensief gebruikt, kan zijn da die nimeer op en top was. Ik vond het wel graaf om die te flooren, dat ding wachte dan efkes en begon dan veel lawaai te maken, maar superdepuper vooruitgaan was het nu ook ni ze :p Nog net iets minder dan onze C200CDI denkek.
Dan was daar inderdaad het een en ander mis mee volgens mij.
Een gezonde 300E, automaat of handbak, gaat stevig vooruit als je dat opentrapt.
Comment
-
Eindelijk 2010 en dit staat te wachten bij de Mercedes-dealer
C220 CDI. De eerste Mercedes en ik ben behoorlijk benieuwd.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Het is een C220 CDI Avantgarde in obsidiaanzwart met cognac-bruin interieur maar zonder speciale aanvraag ivm dakhemelbekleding.
Eerlijk gezegd heb ik geen idee welke kleur deze dus zal zijn. Waar kan ik me aan verwachten?
-edit-
Ook handgeschakeld en met het andere navigatie-systeem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RSR Bekijk BerichtenHet is een C220 CDI Avantgarde in obsidiaanzwart met cognac-bruin interieur maar zonder speciale aanvraag ivm dakhemelbekleding.
Eerlijk gezegd heb ik geen idee welke kleur deze dus zal zijn. Waar kan ik me aan verwachten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenok , heb je een optielijst?
Dit zou hem moeten zijn.Bijgevoegde Bestanden
Comment
Comment