Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• avantgarde heeft ook zelfde ophanging als elegance.

Enkel AMG pack heeft andere ophaning

Comment

• Ahja juist, dat is niet meer zoals de vorige reeks

Bagger.

Comment

• hoe zit het nou

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
          avantgarde heeft ook zelfde ophanging als elegance.

Enkel AMG pack heeft andere ophaning
          Daar ben ik niet zo zeker van....Avantgarde is toch anders?
          sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
            Zal even zien boekje ligt hier naast me.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
              Ik had dat een tijd terug ook ontdekt al, bij de C maakt men geen onderscheid meer tussen de ophangingen per line....

Comment

• Standaarduitrusting C klasse berline en break

Agility control

Comment

• das al iets
                  volgens mij avantgarde 10 of 20 mm lager en zogezegd sportvaarwerk

Comment

• [QUOTE=Nemo;3816962]Dan zit je wel goed bij die je daar boven toont.
                    Hou er wel rekening mee dat er een forse biv bijzit als je een C220 uit DE gaat inschrijven.

I know.

Maar ga eens kijken bij Mercedes zelf. Voor deze prijs krijgt ge daar nog niet eens een clc220. Dan kan die biv er nog wel bij. Mensen bekijken dat trouwens verkeerd. Op een Belgische versie moet ge ook 1250€ betalen. Dan is het nog eens 1250€ d'r bovenop en dan ben ik nog goedkoper uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      das al iets
                      volgens mij avantgarde 10 of 20 mm lager en zogezegd sportvaarwerk
                      nee op de c klasse hangt een avantgarde even hoog als een classic of elegance.

Enkel de AMG pakket hangt lager

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten

I know.

Maar ga eens kijken bij Mercedes zelf. Voor deze prijs krijgt ge daar nog niet eens een clc220. Dan kan die biv er nog wel bij. Mensen bekijken dat trouwens verkeerd. Op een Belgische versie moet ge ook 1250€ betalen. Dan is het nog eens 1250€ d'r bovenop en dan ben ik nog goedkoper uit.
                      Ik heb het ook gedaan en kwam idd nog steeds goedkoper uit maar pff het doet wel pijn

Comment

• C klasse heeft idd maar 3 ophangingen.

Agility Control (standaard op alle uitvoeringen, behalve AMG pack)
                        Advanced Agility Control (optie op alle uitvoeringen)
                        AMG sportophanging (standaard bij AMG-pack)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                          C klasse heeft idd maar 3 ophangingen.

Agility Control (standaard op alle uitvoeringen, behalve AMG pack)
                          Advanced Agility Control (optie op alle uitvoeringen)
                          AMG sportophanging (standaard bij AMG-pack)
                          Agility Control is toch die actieve demping hé? De AMG ophanging is dan een niet-actieve ophanging? En Advanced Agility is toch Agility Control met 2 keuzes hé?

Comment

• Als je verlagingsveren steekt, is het agility control systeem dan niet naar de zak?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                              Agility Control is toch die actieve demping hé? De AMG ophanging is dan een niet-actieve ophanging? En Advanced Agility is toch Agility Control met 2 keuzes hé?
                              Advanced Agility is de enige actieve ophanging hoor.

Agility control is een klassieke schokdemper, die afhankelijk van de snelheid van invering in hardheid varieert (Monroe Sensatrac).

AMG is een gelijkaardig systeem, alleen iets harder afgesteld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                Als je verlagingsveren steekt, is het agility control systeem dan niet naar de zak?
                                Als je je schokdempers mee vervangt wel.

Als je enkel andere veren steekt, en niet gigantisch veel lager gaat liggen niet.

Comment

Als je je schokdempers mee vervangt wel.

Als je enkel andere veren steekt, en niet gigantisch veel lager gaat liggen niet.
                                  Wel gigantisch veel lager bedoelt hij eigenlijk!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                  2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                  2012-...
                                  '07 BMW 118d

Comment

Advanced Agility is de enige actieve ophanging hoor.

Agility control is een klassieke schokdemper, die afhankelijk van de snelheid van invering in hardheid varieert (Monroe Sensatrac).

AMG is een gelijkaardig systeem, alleen iets harder afgesteld
                                    Ah weer iets bijgeleerd, thanks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                                      Wel gigantisch veel lager bedoelt hij eigenlijk!
                                      gene stress, ik heb geen agility control door het AMG pack

Comment

• Iemand al eens met een C280/300 gereden? Gaat dat wat vooruit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          mattboy20 heeft zowel de 190d als de 200d
                                          pm hem eens
                                          Heb al contact gehad met hem. (z'n 190 is trouwens 'n5bak dacht ik)
                                          Maar had graag nog wat meningen gehad van andere kenners.

Comment

Working...
                                          X