Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
[QUOTE=Nemo;3816962]Dan zit je wel goed bij die je daar boven toont.
Hou er wel rekening mee dat er een forse biv bijzit als je een C220 uit DE gaat inschrijven.
I know.
Maar ga eens kijken bij Mercedes zelf. Voor deze prijs krijgt ge daar nog niet eens een clc220. Dan kan die biv er nog wel bij. Mensen bekijken dat trouwens verkeerd. Op een Belgische versie moet ge ook 1250€ betalen. Dan is het nog eens 1250€ d'r bovenop en dan ben ik nog goedkoper uit.
Maar ga eens kijken bij Mercedes zelf. Voor deze prijs krijgt ge daar nog niet eens een clc220. Dan kan die biv er nog wel bij. Mensen bekijken dat trouwens verkeerd. Op een Belgische versie moet ge ook 1250€ betalen. Dan is het nog eens 1250€ d'r bovenop en dan ben ik nog goedkoper uit.
Ik heb het ook gedaan en kwam idd nog steeds goedkoper uit maar pff het doet wel pijn
Agility Control (standaard op alle uitvoeringen, behalve AMG pack)
Advanced Agility Control (optie op alle uitvoeringen)
AMG sportophanging (standaard bij AMG-pack)
Agility Control (standaard op alle uitvoeringen, behalve AMG pack)
Advanced Agility Control (optie op alle uitvoeringen)
AMG sportophanging (standaard bij AMG-pack)
Agility Control is toch die actieve demping hé? De AMG ophanging is dan een niet-actieve ophanging? En Advanced Agility is toch Agility Control met 2 keuzes hé?
Agility Control is toch die actieve demping hé? De AMG ophanging is dan een niet-actieve ophanging? En Advanced Agility is toch Agility Control met 2 keuzes hé?
Advanced Agility is de enige actieve ophanging hoor.
Agility control is een klassieke schokdemper, die afhankelijk van de snelheid van invering in hardheid varieert (Monroe Sensatrac).
AMG is een gelijkaardig systeem, alleen iets harder afgesteld
Comment