Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
vraagje ivm de W210;
wanneer staan de knoppen voor de zetelverstelling op de zetel zelf, en wanneer op het deurpaneel?
(beide elektrische zetelverstelling, uiteraard....)
En dan heb je nog onderscheid tussen vol-automatische zetelverstelling; ook op de deur. En semi-automatische zetelverstelling, standaard in een avantgarde, dat zit op de zijkant van de stoel.
En dan heb je nog onderscheid tussen vol-automatische zetelverstelling; ook op de deur. En semi-automatische zetelverstelling, standaard in een avantgarde, dat zit op de zijkant van de stoel.
het lampje van de interieurvoorverwarming in de S blijft branden. Wat kan dat zijn ?
Ik denk dat hij stuk is doordat de defecte thermostaat (zo vermoed ik) ervoor zorgde dat de motortemperatuur steeds onder de 70° bleef, waardoor de voorverwarmer steeds actief was.
Dat staat op punt, maar kan nog altijd voor kosten zorgen.
Stalen vering blijft echter comfortabeler.
ah, serieus?
als het voor m'n ma zou zijn dan is het niet voor de sportieve kant van het systeem, maar enkel voor het comfort en eventueel de hoogteregeling (ze zit graag hoog dus dan laten we die blokkeren in de hoogste stand )
als het voor m'n ma zou zijn dan is het niet voor de sportieve kant van het systeem, maar enkel voor het comfort en eventueel de hoogteregeling (ze zit graag hoog dus dan laten we die blokkeren in de hoogste stand )
Dat staat op punt, maar kan nog altijd voor kosten zorgen.
Stalen vering blijft echter comfortabeler.
Sorry, de Airmatic niet comfortabeler??
Daar vlieg je een snelheidsheuvel met op die je pas opmerkt als je toevallig de huppelende lichten van de achterligger opmerkt in je achterruitkijkspiegel. Je moet hem uiteraard in z'n comfortstand zetten.
In bijna elk verslag dat ik gelezen heb van de 211 prijzen ze de airmatic de hemel in.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Daar vlieg je een snelheidsheuvel met op die je pas opmerkt als je toevallig de huppelende lichten van de achterligger opmerkt in je achterruitkijkspiegel. Je moet hem uiteraard in z'n comfortstand zetten.
In bijna elk verslag dat ik gelezen heb van de 211 prijzen ze de airmatic de hemel in.
Comment