Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Nope, stalen vering comfortabeler.
    100% zeker
    Kan ik echt moeilijk geloven. Heb nog nooit met zo'n comfortabele vering gereden als met die Airmatic (DC). Dat je niet moet remmen voor snelheidsheuvels is écht niet overdreven.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
    2012-...
    '07 BMW 118d

Comment

• Carlo, ken jij de site uit je hoofd waar je Mercedes onderdeelnummers en prijzen kunt raadplegen?
      Een Nederlandse site dacht ik?

En er is ook een russische site waar je op basis van je chassisnummer allemaal onderdelen kunt raadplegen.

(Ben van pc gewisseld, en heb die koppelingen allemaal niet meer )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
        Kan ik echt moeilijk geloven. Heb nog nooit met zo'n comfortabele vering gereden als met die Airmatic (DC). Dat je niet moet remmen voor snelheidsheuvels is écht niet overdreven.
        Ik moet ook niet remmen voor verkeersheuvels
        124-heid

Mijn achterste schokdempers zijn wel versleten. Serieus veel lawaai maken als ik door een put rij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
          Carlo, ken jij de site uit je hoofd waar je Mercedes onderdeelnummers en prijzen kunt raadplegen?
          Een Nederlandse site dacht ik?

En er is ook een russische site waar je op basis van je chassisnummer allemaal onderdelen kunt raadplegen.

(Ben van pc gewisseld, en heb die koppelingen allemaal niet meer )

Comment

• Als ik m'n chassisnummer ingeef lukt dat niet .

Comment

• Thanks Tim!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                Als ik m'n chassisnummer ingeef lukt dat niet .
                Met WDB ervoor?
                Misschien alleen voor oudere benzen?

Comment

Met WDB ervoor?
                  Misschien alleen voor oudere benzen?
                  WDD .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                    eens met een 270cdi T met airmatic gereden, en ik vond er maar niets aan. Heel wazig, sompig, en geen vertrouwen gevend in bochten.
                    Dat is gewoon Benz, heeft weinig met stalen vering of airmatic te maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                      En toch is het zo.
                      Vorig jaar genoeg gemerkt toen ik een half jaar met MB ophangingen bezig was.

Comment

En toch is het zo.
                        Vorig jaar genoeg gemerkt toen ik een half jaar met MB ophangingen bezig was.
                        Het is een feit dat ik nog geen enkele 211-test gelezen heb waarin ze beweren dat deze ophanging niéts bijdraagt aan het comfort. Veelal raden ze zelfs aan dit als eerste optie aan te vinken...

Ik blijf deze E waanzinnig knap vinden

jammer genoeg lichtjes boven budget

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                          eens met een 270cdi T met airmatic gereden, en ik vond er maar niets aan. Heel wazig, sompig, en geen vertrouwen gevend in bochten.
                          Ligt niet aan de airmatic

Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                          Jij bent dan ook enkel tjoening gevallen gewoon

Ik durf te wedden dat onze Xsara beter vluchtheuvels verteerd dan eender welke luchtvering

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                            Het is een feit dat ik nog geen enkele 211-test gelezen heb waarin ze beweren dat deze ophanging niéts bijdraagt aan het comfort. Veelal raden ze zelfs aan dit als eerste optie aan te vinken...
                            Wij hebben klanten die een Pfl 211 zonder airmatic hadden, dan een FL met airmatic gekocht hebben en binnen de 2 maand eentje zonder airmatic komen bestellen zijn om comfortredenen.

Als je een Airmatic-ding vergelijkt tussen zacht en hard is het inderdaad goed comfy, maar dan een gewone Elegance of Classic ernaast, en die is nog comfortabeler.

Maar ik zou ook wel airmatic nemen, gewoon omdat het best cool is

Comment

Wij hebben klanten die een Pfl 211 zonder airmatic hadden, dan een FL met airmatic gekocht hebben en binnen de 2 maand eentje zonder airmatic komen bestellen zijn om comfortredenen.

Als je een Airmatic-ding vergelijkt tussen zacht en hard is het inderdaad goed comfy, maar dan een gewone Elegance of Classic ernaast, en die is nog comfortabeler.

Maar ik zou ook wel airmatic nemen, gewoon omdat het best cool is
                              Ik zou het nemen omdat er anders geen icoontjes op de 2 linkse knoppen achter de automaathendel staan.

Comment

• Moet je ook zetelverluchting en automatisch rolgordijn achter en nog wat dingen nemen, anders blijven de knoppen op de middenconsole een beetje kaal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                  Ik zou het nemen omdat er anders geen icoontjes op de 2 linkse knoppen achter de automaathendel staan.
                                  Ik zou het nemen om Avantgarde te kunnen rijden met comfort.

Comment

• 't Is net zo tegenstrijdig als een X5 met sportpakket kopen en vervolgens die dure ophanging aanvinken (kan niet op naam komen).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                      't Is net zo tegenstrijdig als een X5 met sportpakket kopen en vervolgens die dure ophanging aanvinken (kan niet op naam komen).
                                      adaptive drive

tsja, het compromis zoeken tussen 'looks is alles' en 'comfort is alles'...

Comment

Ik moet ook niet remmen voor verkeersheuvels
                                        124-heid

Mijn achterste schokdempers zijn wel versleten. Serieus veel lawaai maken als ik door een put rij.
                                        Kan gewoon een gebroken veer zijn. Versleten schokdempers (tenzij ze leeggelopen zijn) maken geen geluid dacht ik.

Comment

Working...
                                        X