Oorspronkelijk geplaatst door iricky
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
-
sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenWat lekker dat je overigens een dikke E350 full-option voor minder dan 20.000 Euro kunt rijden. Dan wil toch geen mens in een middenklasser rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenAls je nu een S 320 Cdi wilt kopen (vorig model), wat ben je dan ongeveer kwijt?
Ca. 100 000 km. Wat is dan een faire prijs?
Ik ben aan het denken om de E 250 weg te doen, maar dan moet er ook iets in de plaats komen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenAls je nu een S 320 Cdi wilt kopen (vorig model), wat ben je dan ongeveer kwijt?
Ca. 100 000 km. Wat is dan een faire prijs?
Ik ben aan het denken om de E 250 weg te doen, maar dan moet er ook iets in de plaats komen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk BerichtenE 250 ? Dat is straks oldtimer. En de motor is een vermeend sterk beest. Geen kans dat je hem gewoon OOK houdt?
Tja, bijhouden is een goei vraag, hij heeft me in die 3 jaar en 120 000 km nooit in de steek gelaten, maar ik denk niet dat ik 'm zou bijhouden. Ik heb er de plaats niet voor. Appartementje met 1 parkeerplaats he...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenWaarom geen benzine + lpg, gaat dat niet goedkoper uitkomen, in aanschaf sowieso? Ik kan me voorstellen dat zo'n benzines geen geld gaan.
LPG - Niks voor mij
Er zijn voor mij teveel vragen rond zo'n LPG installatie, werkt ze voor 100%, is ze goed afgesteld, etc... Niks voor mij.
Ik durf eigenlijk niet te zeggen hoeveel km ik nu op jaarbasis doe. Zal zo rond de 15000 - 20 000 km zijn.
Dan is een benzine misschien wel voordeliger.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenWel, ik woon nu maar 4 km van mijn werk, dus benzine zou misschien een pak voordeliger zijn... Anderzijds kan ik vrij goedkoop diesel tanken op het werk...
LPG - Niks voor mij
Er zijn voor mij teveel vragen rond zo'n LPG installatie, werkt ze voor 100%, is ze goed afgesteld, etc... Niks voor mij.
Mja...maybe I'm one of the lucky few waarbij het wel probleemloos werkt, ik steek er ook m'n hand niet voor in het vuur...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenOldtimer is toch nog over een paar jaren, hij wordt er dit jaar 17. Ik heb 'm nu 3 jaren, en ik wil wel eens iets anders. Het kriebelt toch stilletjes aan...
Tja, bijhouden is een goei vraag, hij heeft me in die 3 jaar en 120 000 km nooit in de steek gelaten, maar ik denk niet dat ik 'm zou bijhouden. Ik heb er de plaats niet voor. Appartementje met 1 parkeerplaats he...
Misschien ken ik zelf iemand.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenMja...maybe I'm one of the lucky few waarbij het wel probleemloos werkt, ik steek er ook m'n hand niet voor in het vuur...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk BerichtenJe zal op dit forum misschien wel iemand vinden.
Misschien ken ik zelf iemand.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenIk ben gewoon niet zo'n voorstander van LPG. Hardnekkig vooroordeel
Ik snap je dieselliefde beter tegenwoordig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk snap je dieselliefde beter tegenwoordig!
Geef toe, er gaat toch niks boven een V8 op benzine...
Ik denk ook niet dat het gezond is voor zo'n S 320 Cdi om elke dag maar tripjes van 4 - 5 (dus 10 km op een dag) te maken.
Comment
-
Comment