Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
    De Facelift oogt dan toch stukken frisser imo:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...g=&tabNumber=2
    Wat lekker dat je overigens een dikke E350 full-option voor minder dan 20.000 Euro kunt rijden. Dan wil toch geen mens in een middenklasser rijden
    sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
      Cheap
      Had bruin leer etc. Echt een propere kar.
      Die letzten Worte ...
      ... eines Diesel-Fahrers:
      "Lieber tot, als Schwung verlieren"
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
      W201 BENZIN

Comment

• Was te denken dat die rap weg ging zijn. Zag er echt wel goed uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
          Wat lekker dat je overigens een dikke E350 full-option voor minder dan 20.000 Euro kunt rijden. Dan wil toch geen mens in een middenklasser rijden
          Tenzij je geen extra taksen wil betalen.

Comment

• Als je nu een S 320 Cdi wilt kopen (vorig model), wat ben je dan ongeveer kwijt?

Ca. 100 000 km. Wat is dan een faire prijs?

Ik ben aan het denken om de E 250 weg te doen, maar dan moet er ook iets in de plaats komen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
              Als je nu een S 320 Cdi wilt kopen (vorig model), wat ben je dan ongeveer kwijt?

Ik ben aan het denken om de E 250 weg te doen, maar dan moet er ook iets in de plaats komen.
              E 250 ? Dat is straks oldtimer. En de motor is een vermeend sterk beest. Geen kans dat je hem gewoon OOK houdt?

Comment

Als je nu een S 320 Cdi wilt kopen (vorig model), wat ben je dan ongeveer kwijt?

Waarom geen benzine + lpg, gaat dat niet goedkoper uitkomen, in aanschaf sowieso? Ik kan me voorstellen dat zo'n benzines geen geld gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichten
                  E 250 ? Dat is straks oldtimer. En de motor is een vermeend sterk beest. Geen kans dat je hem gewoon OOK houdt?
                  Oldtimer is toch nog over een paar jaren, hij wordt er dit jaar 17. Ik heb 'm nu 3 jaren, en ik wil wel eens iets anders. Het kriebelt toch stilletjes aan...
                  Tja, bijhouden is een goei vraag, hij heeft me in die 3 jaar en 120 000 km nooit in de steek gelaten, maar ik denk niet dat ik 'm zou bijhouden. Ik heb er de plaats niet voor. Appartementje met 1 parkeerplaats he...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                    Waarom geen benzine + lpg, gaat dat niet goedkoper uitkomen, in aanschaf sowieso? Ik kan me voorstellen dat zo'n benzines geen geld gaan.
                    Wel, ik woon nu maar 4 km van mijn werk, dus benzine zou misschien een pak voordeliger zijn... Anderzijds kan ik vrij goedkoop diesel tanken op het werk...
                    LPG - Niks voor mij
                    Er zijn voor mij teveel vragen rond zo'n LPG installatie, werkt ze voor 100%, is ze goed afgesteld, etc... Niks voor mij.

Ik durf eigenlijk niet te zeggen hoeveel km ik nu op jaarbasis doe. Zal zo rond de 15000 - 20 000 km zijn.
                    Dan is een benzine misschien wel voordeliger.

Comment

Wel, ik woon nu maar 4 km van mijn werk, dus benzine zou misschien een pak voordeliger zijn... Anderzijds kan ik vrij goedkoop diesel tanken op het werk...
                      LPG - Niks voor mij
                      Er zijn voor mij teveel vragen rond zo'n LPG installatie, werkt ze voor 100%, is ze goed afgesteld, etc... Niks voor mij.

Mja...maybe I'm one of the lucky few waarbij het wel probleemloos werkt, ik steek er ook m'n hand niet voor in het vuur...

Comment

Oldtimer is toch nog over een paar jaren, hij wordt er dit jaar 17. Ik heb 'm nu 3 jaren, en ik wil wel eens iets anders. Het kriebelt toch stilletjes aan...
                        Tja, bijhouden is een goei vraag, hij heeft me in die 3 jaar en 120 000 km nooit in de steek gelaten, maar ik denk niet dat ik 'm zou bijhouden. Ik heb er de plaats niet voor. Appartementje met 1 parkeerplaats he...
                        Je zal op dit forum misschien wel iemand vinden.
                        Misschien ken ik zelf iemand.

Comment

Mja...maybe I'm one of the lucky few waarbij het wel probleemloos werkt, ik steek er ook m'n hand niet voor in het vuur...
                          Ik ben gewoon niet zo'n voorstander van LPG. Hardnekkig vooroordeel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichten
                            Je zal op dit forum misschien wel iemand vinden.
                            Misschien ken ik zelf iemand.
                            Als ik 'm verkoop zet ik 'm het eerst hier te koop natuurlijk. Als dat zo is zal dat waarschijnlijk binnen dit een 2 weken zijn ofzo.

Comment

Ik ben gewoon niet zo'n voorstander van LPG. Hardnekkig vooroordeel

Ik snap je dieselliefde beter tegenwoordig!

Comment

• Zo'n S 320 Cdi van 2004 of 2005 spreekt me wel aan.. Eentje met weinig km's...
                                Waarschijnlijk pas ik beter in een C of E-klasse, maar ik wil altijd een grote auto...

Comment

Ik snap je dieselliefde beter tegenwoordig!
                                  Liefst een dikke benzine.. Ware het niet dat die karren zoveel verbruiken
                                  Geef toe, er gaat toch niks boven een V8 op benzine...

Ik denk ook niet dat het gezond is voor zo'n S 320 Cdi om elke dag maar tripjes van 4 - 5 (dus 10 km op een dag) te maken.

Comment

• Met een V8 benzine lijkt me dat ook niet gezond, vrijwel enkel koud rijden...

Comment

• Bij MTM zei die kerel toen ook dat ie wel eens RS6'en binnenkreeg die voornamelijk korte afstanden deden...dat was vaak motorisch gezien niet meer om aan te zien..

Comment

• Comment

Working...
                                        X