Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
    Kan iricky torque braken?
    Yup.
    De eerste keer deed hij dat niet en kreeg hij zwaar op zijn doos

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
      Yup.
      De eerste keer deed hij dat niet en kreeg hij zwaar op zijn doos
      Stomme 7G-tronic.

Comment

• Eigenlijk niet, die 7G-tronic is duidelijk sneller dan de 5traps op gebied van reactie en schakelen...

En gezien hij 7 versnellingen heeft, zou hij toch ook wel sneller mogen optrekken

Maar 'k denk dat het gewoon 2 extra verhoudingen zijn tov de 5bak, en de eerste 5 ongeveer gelijk zijn...

Comment

• Nu 't even over die 5-bak gaat: hoe reset je die ?
          Die van de W211 hier thuis reageert volgens mijn vader gewoon gevaarlijk traag bij hernemingen ('k heb er zelf al ff niet meer mee gereden)... een gevolg van het vele op tempomat rijden, vermoed ik. Dus ja, hoe reset ik die zodat 'ie weer in a jiffy terugschakelt wanneer je dat wilt ?
          Life's too short. Not to. Live it.
          1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
          2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
          2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
          2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
            Nu 't even over die 5-bak gaat: hoe reset je die ?
            Die van de W211 hier thuis reageert volgens mijn vader gewoon gevaarlijk traag bij hernemingen ('k heb er zelf al ff niet meer mee gereden)... een gevolg van het vele op tempomat rijden, vermoed ik. Dus ja, hoe reset ik die zodat 'ie weer in a jiffy terugschakelt wanneer je dat wilt ?
            Dat zou inderdaad mogelijk moeten zijn zonder computer ook.

Hoe weet ik wel niet, ik hang hem gewoon aan de computer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
              Nu 't even over die 5-bak gaat: hoe reset je die ?
              Experiencing higher than normal shift points, or possible throttle lag? Try resetting your "drive by wire" system. I noticed a significant improvement of the...

Comment

• Contact aan, kickdown voor 30 seconden, contact af met sleutel nog in slot, pedaal blijven inhouden tot contact af is.
                En dan een paar minuten wachten tot ecu gereset is.

Comment

• Wat zijn de aandachtpunten bij aankoop van een W211 pfl?
                  Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                    Contact aan, kickdown voor 30 seconden, contact af met sleutel nog in slot, pedaal blijven inhouden tot contact af is.
                    En dan een paar minuten wachten tot ecu gereset is.
                    Bij een W204 is dat maar 5sec, 30sec pfff wat een trage krel is me dat

Comment

• Weet er iemand of Mercedes plannen heeft voor een Audi S4 en BMW 335i concurrent? Dus een C-klasse met 6-cilinder en drukvulling ofzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                        Weet er iemand of Mercedes plannen heeft voor een Audi S4 en BMW 335i concurrent? Dus een C-klasse met 6-cilinder en drukvulling ofzo.
                        Er is inderdaad een 350 CGI in aantocht met 306pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                          Er is inderdaad een 350 CGI in aantocht met 306pk
                          Serieus
                          Een C350 met turbo dan? Ook manueel ? Een idee wanneer deze komt? Met de FL van de 204 waarschijnlijk?
                          edit: waarschijnlijk dezelfde als in de CLS 350 CGI en E350 CGI, dus atmo V6 met directe injectie?
                          Last edited by stradge; 23/01/2010, 14:36.

Comment

Serieus
                            Een C350 met turbo dan? Ook manueel ? Een idee wanneer deze komt? Met de FL van de 204 waarschijnlijk?
                            Dat wordt een volledig nieuwe V6, de M276

Directe benzine-inspuiting, 2 turbo's en vermogens van 252 pk (300 CGI) en 306 pk (350 CGI).

Tegelijkertijd wordt ook de M278 uitgebracht, een Biturbo V8 met directe inspuiting. 4.6 liter volume, met een vermogen van 435pk/700Nm (500 CGI) en 550pk /900Nm (55 AMG)

Comment

Serieus
                              edit: waarschijnlijk dezelfde als in de CLS 350 CGI en E350 CGI, dus atmo V6 met directe injectie?
                              Zie bovenstaande post voor je edit.

De E en CLS hebben momenteel een 350 CGI op basis van de M272, dus nog het oude blok.

Comment

Directe benzine-inspuiting, 2 turbo's en vermogens van 252 pk (300 CGI) en 306 pk (350 CGI).

Tegelijkertijd wordt ook de M278 uitgebracht, een Biturbo V8 met directe inspuiting. 4.6 liter volume, met een vermogen van 435pk/700Nm (500 CGI) en 550pk /900Nm (55 AMG)
                                Zalig, zo'n motoren ontbraken nog echt in het gamma imo.
                                Hopelijk komen de 300 en 350 CGI in de C-klasse icm een manuele bak

Comment

• Site voor VIN nummers, kan het zijn dat er niks info opstaat van een Vito? Vorige generatie Vito.

Comment

Wat is het grote verschil dan tussen de motor van de 500CGI en de 55 AMG?

500 atmosferisch?

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                    2012-...
                                    '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                                      Wat is het grote verschil dan tussen de motor van de 500CGI en de 55 AMG?

500 atmosferisch?
                                      Neen, de AMG gaat waarschijnlijk meer slagvolume hebben (5,5 ipv 4,6 liter). Maar het is ook een biturbo direct ingespoten benzine

Er is sprake geweest dat er nog een motor tussen zou komen, maar daar hoor ik niets meer over, dus ik veronderstel dat het zo gaat zijn. Kan ook wel dat die 435pk de 450 CGI gaat worden, maar aangezien de huidige 500 "maar" 388pk heeft, lijkt het me logisch dat ze de 435pk dan 500 maken, en eventueel de zwaardere 600 of 550 ofzo, aangezien de V12 toch uit het gamma gaat verdwijnen.

Comment

• Al een idee wanneer deze motoren ongeveer beschikbaar worden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                          Bij een W204 is dat maar 5sec, 30sec pfff wat een trage krel is me dat
                                          Dat had ik van een SL AMG, dus zo traag is dat niet

Weet niet of het met 5 seconden ook gaat, heb het destijds met 30 gedaan, dat ging ook

Comment

Working...
                                          X