Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    je leert die wel apprecieren
    Probleem is dat ik dagelijks met de rest van het gamma rijdt, en daar véél betere versies in zijn.

Trouwens ben ik niet zo een fan van becker, geef mij maar een goede COMAND

Comment

• ja just, eigen kind schoon kind

ik heb daarvoor moeten betalen en das geen sneer naar jou he
      maar dan vind je wel redenen

Comment

ja just, eigen kind schoon kind

ik heb daarvoor moeten betalen en das geen sneer naar jou he
        maar dan vind je wel redenen
        Neen, begrijp me niet verkeerd he, ik heb ook naar een 203 aan het kijken geweest toen ik een auto zocht, maar als ik dat vergelijk met mijn SL, die in dezelfde prijsklasse speelt op dit moment, tsja....

En een 210 of 164 met Comand en al die shit is ook een betere auto.

Maar ik moet eerlijk toegeven, als opvolger van mijn SL staat de C sportcoupé momenteel relatief hoog in mijn lijstje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
          Ik neem aan van wel, maar ik zou daar niet zo zeker van zijn. A klasse is in ieder geval qua comfort benz-onwaardig.

En buiten de 200 turbo is er alleen maar brol idd.
          Brol is relatief.
          Als ik de algemene testverslagen bekijk is de A de betere auto t.o.v een B. Een A 200 zonder Turbo is volgens mij ook niet mis.

Comment

• Een Benz hoort niet met FWD is mijn bescheiden mening, het is geen "echte" imo hoewel ik ze nog wel leuk vind. Hopelijk doen ze met de volgende iets compleet anders, platter, breder, sportiever en vooral rwd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
              Een Benz hoort niet met FWD is mijn bescheiden mening, het is geen "echte" imo hoewel ik ze nog wel leuk vind. Hopelijk doen ze met de volgende iets compleet anders, platter, breder, sportiever en vooral rwd.
              Hij gaat anders worden, maar voor zover ze mij hebben verteld blijft de FWD behouden.

De reden dat een A en B minder echte Mercedessen zijn in mijn ogen heeft een andere reden dan het FWD-zijn echter.

Comment

• er is nix mis met fwd
                maar schoenmaker blijf bij je leest

Comment

er is nix mis met fwd
                  maar schoenmaker blijf bij je leest
                  Het is nu eenmaal de beste oplossing om veel ruimte te maken in een kleine auto.

Als je de beenruimte op de achterbank vergelijkt tussen een A-klasse en een 1-serie (die met de cardantunnel zit) snap je wel waarom benz voorwielaandrijving gebruikt.
                  Dat type wagen wordt zowieso niet gebruikt door mensen die veel geven over FWD of RWD, maar door mensen die een Mercedes willen.
                  Als je een kleine mercedes wilt met RWD moet je maar een CLC kopen.

Comment

• ik geef je geen ongelijk hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                      Hij gaat anders worden, maar voor zover ze mij hebben verteld blijft de FWD behouden.

De reden dat een A en B minder echte Mercedessen zijn in mijn ogen heeft een andere reden dan het FWD-zijn echter.
                      Spijtig...
                      Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                      Het is nu eenmaal de beste oplossing om veel ruimte te maken in een kleine auto.

Als je de beenruimte op de achterbank vergelijkt tussen een A-klasse en een 1-serie (die met de cardantunnel zit) snap je wel waarom benz voorwielaandrijving gebruikt.
                      Dat type wagen wordt zowieso niet gebruikt door mensen die veel geven over FWD of RWD, maar door mensen die een Mercedes willen.
                      Als je een kleine mercedes wilt met RWD moet je maar een CLC kopen.
                      Maar je hebt een punt inderdaad

Comment

• Ze rijden wel goed voor fwd te zijn hoor.
                        Mits sportophanging.

Alleen kut van dat esp.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                          Alleen kut van dat esp.
                          Dat is, samen met de automaatfilosofie mijn grootste ergernis aan de huidige Benzen, ESP dat niet uit kan

Comment

• Kan WEL gvd

Maar op een A weet ik het zo niet, maar die dingen hebben zelfs geen knopje om het half uit te zetten

En automaat is goed.
                            Alleen niet die cvt brol wat in een A/B zit.
                            En die dingen schakelen ook best goed, dus daar mag het.

Comment

• Volvo en Audi waren ook RWD ooit uiteraard...
                              Nu is FWD normaal voor die wagens...

Comment

• Comment

• Comment

• Absolute dikheid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichten
                                      Volvo en Audi waren ook RWD ooit uiteraard...
                                      Nu is FWD normaal voor die wagens...
                                      alle oude krokodillen waren rwd vroeger, behalve citroen en audi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten

Vetste SL ooit.
                                        (op de 300SL na natuurlijk)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
                                          Ben stiekem nog een beetje aan het twijfelen over die velgen.
                                          Zijn wel heel vet.

Comment

Working...
                                          X