Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Jup en hebben toestemming gekregen voor de foto's. Mochten wel niet binnen in de workshop... Maar je mocht wel van achter het glas zien
Stond ook de nieuwe E touring. Mayonaise heeft nog wat foto's ervan. Maar er is een scoop thread ook zeker?
Ah lol normaal doe ze moeilijk over de foto's. Ik ben wel één keer in de workshop geweest je hebt daar ook een naai-atelier waar ze zetels maken, echt prachtig.
Maar voor de rest echt vriendelijke mensen daar, zou je nooit verwachten van zo'n garage.
Er zijn anderzijds nog wel koopjes te doen maar veel minder dan vroeger en aangezien ze nu de verkopen rond Brussel willen centraliseren zal het niet beter worden.
Ieder zijn smaak. Ik vind 'em echt lomper dan statig. Er is gewoonweg iets fout aan. Veel te hoge kont enzo.
Het is geen straf, maar toch liever een w201 + w124 dan één w140.
Hij heeft "het" gewoon niet, beetje lomp, niet veel stijl... En de 126 en 220 zijn nog zo knap
Juist ontdekt dat die 2 wissers hebben btw. De CL uit die periode vind ik wel iets hebben.
Comment