Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
    Hij voelt echter nog veel dikker aan, ook als je ermee rijdt.

Dikker is beter. In die klasse.
    Er moet een zekere elegantie zijn en die is imo te erg afwezig.

Comment

• Een W140 is echt een goddelijke kar. Hoe je het ook draait of keert. De technologie die daarin zit is zot voor z'n tijd.

En gewoon de grootte en gewicht maken 'em echt speciaal.

Daar zo'n dikke Brabus V12 in en dan ben je koning.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
        Hij heeft "het" gewoon niet, beetje lomp, niet veel stijl... En de 126 en 220 zijn nog zo knap
        Juist ontdekt dat die 2 wissers hebben btw. De CL uit die periode vind ik wel iets hebben.
        CL?

Dàt is pas lelijk.

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
        Fak ik wil dat. Al is het maar om op zaterdagavond recht voor de deur van de discotheek te parkeren. Geen man die je duft optakelen want iedereen denkt dat je connecties hebt met de Russische maffia als je zo'n ride hebt
        Fak ja

Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
        Een W140 is echt een goddelijke kar. Hoe je het ook draait of keert. De technologie die daarin zit is zot voor z'n tijd.

En gewoon de grootte en gewicht maken 'em echt speciaal.

Daar zo'n dikke Brabus V12 in en dan ben je koning.
        Echt he!

Bij de ontwikkeling van de Maybach hebben ze ook niet naar de 220 gekeken qua afwerking, maar naar de 140, zegt genoeg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
          CL?

Dàt is pas lelijk.
          Ik heb ni gezegd dat dat een beauty is hé, maar die lompigheid staat hem nog wel imo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
            Ik heb ni gezegd dat dat een beauty is hé, maar die lompigheid staat hem nog wel imo

vs

vs.

Ja, echt geweldig die lompigheid

Comment

• Een 140 coupé is inderdaad een kutbak waarvoor benz zich voor moet schamen.

Echt belachelijk wie dat getekend heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                Een 140 coupé is inderdaad een kutbak waarvoor benz zich voor moet schamen.

Echt belachelijk wie dat getekend heeft.

Respect graag!

Comment

• Ja I know, maar toch wel de flater van z'n carriëre bij benz imo.

Comment

• Dat zijn de deurklinken van een SEC

Comment

• Ik vind die vet.

Comment

• Gelijk Stradivarius die C140 vet vind.

Comment

• Heeft dat eigenlijk een praktische reden, die klinken?

Comment

Heeft dat eigenlijk een praktische reden, die klinken?
                            Dat schild zou ervoor zorgen dat de greep altijd proper blijft

Comment

• En op een W126 moet dat niet proper blijven?

Comment

En op een W126 moet dat niet proper blijven?
                                Gelukkig niet.

stel u voor, 4 van die knoerten om de auto te verneuken

Comment

• True true.

Is dat niet om te bouwen op zo'n SEC? Past langs geen kanten zeker.

Comment

• Geen idee.

Maar dat is niet origineel, dus ga ik het ook niet proberen

Comment

• Omzet Mercedes-Benz januari 2010: +24% ivm januari 2009

Comment

• Carlo, kan ik bij benz een revisiekit kopen voor mijn versnellingsbakje? Dichtingen, koppelstukjes, synchro's?
                                        Of moet ik dat eerder zoeken bij een revisiebedrijf.

Comment

Carlo, kan ik bij benz een revisiekit kopen voor mijn versnellingsbakje? Dichtingen, koppelstukjes, synchro's?
                                          Of moet ik dat eerder zoeken bij een revisiebedrijf.
                                          Dat kan jij kopen ja

Maak eens een lijstje met de onderdelen die je wilt en je chassisnummer, dan probeer ik prijs te zoeken.

Nu hebben we nog niet zo lang geleden een vlamnieuwe boite onder een A124 300CE-24 gehangen omdat dat goedkoper was dan de boite openvijzen en alles zelf steken. Maar dat is natuurlijk gerekend aan uurloon @ €56. En dat was een automaat.

Comment

Working...
                                          X