Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mijn vorig jaar overleden buurman (ca. 75j) had ongeveer eenzelfde auto qua combinatie motor-lakkleur-interieur. 'ie Was enkel handgeschakeld i.p.v. met een automaat. De kilometerstand zal ook niet veel hoger gelegen hebben, gezien 'ie de laatste jaren per jaar genoeg had aan 3 brandstoftanks (rugklachten en veel rijden gaan niet samen).
Zo een leuke auto vond ik dat eigenlijk niet.
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Iemand een gunstig adres? Heb bij het aankopen van de wintervelgen al eens een offerte laten maken en kwam op 2500 euro excl BTW voor de Carlsson velgen + banden.
Deze foto is genomen op de oprit van de nieuwe eigenaar.
Van de uitlaten was ik achteraf gezien ook geen grote fan. Ze staken ietsje teveel naar buiten. Als je erachter reed was het wel een dik zicht met z'n 285'ers
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Iemand een gunstig adres? Heb bij het aankopen van de wintervelgen al eens een offerte laten maken en kwam op 2500 euro excl BTW voor de Carlsson velgen + banden.
Comment