Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ook niet slecht lijkt me:

Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Die letzten Worte ...
    ... eines Diesel-Fahrers:
    "Lieber tot, als Schwung verlieren"
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
    W201 BENZIN

Comment

• Knappe SL!
      Nu nog gulli's eronder en hij is af.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
        Knappe SL!
        Nu nog gulli's eronder en hij is af.
        Onnozelaar.

Die kar mist airco

Comment

• 2de Hands

Hallo,
          Ik heb me laten vertellen dat er ergens in Limburg en /of in de Vlaanders ( oost of west) een bedrijf is dat enkel 2 de hands wisselstukken heeft van Mercedes. Ik kan er nergens iets van terugvinden. Enig idee wie en waar ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
            Onnozelaar.

Jij hebt ze toch nog altijd steken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
              Onnozelaar.

Die kar mist airco
              Dat zeg je enkel om de uwe goed te praten.
              Als die wagen goed in orde is dan is dat tegen een scherpe prijs (airco is imo geen must in dergelijke wagen die nu door de meeste als weekendkar gekocht wordt).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                Dat zeg je enkel om de uwe goed te praten.
                Als die wagen goed in orde is dan is dat tegen een scherpe prijs (airco is imo geen must in dergelijke wagen die nu door de meeste als weekendkar gekocht wordt).
                Pas op, een R129 zonder airco is heel lastig om te verkopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten

Jij hebt ze toch nog altijd steken.
                  en dan ineens eentje die niet discontenu werkt, want die airco's zijn een hel op gebied van rijplezier

Comment

• al heb ik al bij al liever een oem airco wel

Comment

• Bedankt voor de reactie's.Bij Kempower zeggen ze nog nooit problemen gehad te hebben
                      maarja iemand moet de eerste zijn natuurlijk.
                      2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• al iemand ervaring met een automaatspoeling van Tim Eckart ?

In België zijn er 2 garages met zo'n installatie:
                        -Van Stichel bvba 1790 Affligem, Brusselbaan 321, +32-53-660543, http://www.vanstichel.com/
                        -Germany-auto NV 9420 Erpe-Mere, Leedsesteenweg 192, +32-53-800768, www.mijn-mercedes.be, (MB-Spezialist)

Comment

• lekker c'tje: http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=164832454
                          is deze al 7speed?

Comment

• 250 cdi nog niet

de 7g is vooral marketing habba-habba gedoe, de 5-bak is nergens veroudert, tenzij je met het mes tss je tanden rijdt of een verbruiksfetisch hebt

Comment

• Machtig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Moose22 Bekijk Berichten
                                Hallo,
                                Ik heb me laten vertellen dat er ergens in Limburg en /of in de Vlaanders ( oost of west) een bedrijf is dat enkel 2 de hands wisselstukken heeft van Mercedes. Ik kan er nergens iets van terugvinden. Enig idee wie en waar ???
                                Van De Velde in Lokeren: http://www.autopartsvandevelde.be/
                                Andy Demuynck in Gavere: http://www.mercedesafbraakdemuynck.com/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
                                  Machtig
                                  Inderdaad
                                  Zot hoe knap of lelijk die auto kan zijn afhankelijk van de configuratie. Zo'n kale is een lelijk lomp ding, maar een Avantgarde en/of AMG-pack is echt knap!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jorrik Bekijk Berichten
                                    Wat een brute bak!
                                    + YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                    Lol dat is in Utrecht bij the Wall. Heb vrijdag/zaterdag en zondag nog gereden daar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                      Inderdaad
                                      Zot hoe knap of lelijk die auto kan zijn afhankelijk van de configuratie. Zo'n kale is een lelijk lomp ding, maar een Avantgarde en/of AMG-pack is echt knap!
                                      Gaat op voor veel Benzkes.
                                      Maar er zijn uitzonderingen en die steken er toch uit.
                                      w107, w123, w124, w126 ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichten
                                        Gaat op voor veel Benzkes.
                                        Maar er zijn uitzonderingen en die steken er toch uit.
                                        w107, w123, w124, w126 ...
                                        True! W201 is vaak zelfs nog op z'n mooist als hij een beetje basis is imo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                          True! W201 is vaak zelfs nog op z'n mooist als hij een beetje basis is imo.
                                          w201 zit tussen w126 en w124 in, dus ja.

Comment

Working...
                                          X