Echt super lelijk, m'n TAMcarworks uitlaten waren zelfs 30x knapper.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenDit weekend zal de SLS AMG bij de Mercedes dealer in Lund te bezichtigen zijn. Ik heb een mentor voor mijn entrepreneurship project en haar man is een 'hotshot' bij Mercedes in Zweden. Zij heeft mij invitatiekaarten gegeven voor de voorstelling van de SLS AMG en heeft mij een testrit met de SLS beloofd
Comment
-
nnc
Wat vinen jullie van deze 'Magic Deal' bij nnc?
Comment
-
-
Last edited by iricky; 28/03/2010, 18:28.sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
Zitten nog bling-bling details op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenWel met de pre-fl achterlichten natuurlijk. Ik vind het plaatsen van facelift achterlichten in een pre-fl precies lelijk
Bijgevoegde Bestanden
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenM'n vader heeft dat vroeger ook gedaan en dat was echt een enorme verbetering...
Omg, die eerste foto op de achtergrond ! Herinneringen aan men autotje waarmee ik leren rijden heb!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenM'n vader heeft dat vroeger ook gedaan en dat was echt een enorme verbetering...
Ogen-uitstekerij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenDie velgen
Ogen-uitstekerij
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk BerichtenOmg, die eerste foto op de achtergrond ! Herinneringen aan men autotje waarmee ik leren rijden heb!
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenDie velgen
Ogen-uitstekerijOorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenKopen! Vind ik ook nog steeds prachtige wielen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
Comment
Comment