Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
    Degene die hier verantwoordelijk voor is mogen ze wat mij betreft aan de schandpaal nagelen:

Deze was volledig in chroom details, nu in't zwart.

Zijn vorige was de W210 in het blauw met chroom details (named chroom devil xD)

Comment

• Was dat die niet met zijn champagnebar achterin

Comment

• Jup, dat is dezelfde
        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Niemand intresse in 'n 500 SEC ? (volgend jaar oldtimer)

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Ik weet dat deze in de weg staat, en 'n goed bod welkom is ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten

Was dat die niet met zijn champagnebar achterin
            Ja, ik heb half jaar geleden wat foto's van die E op het forum gezet.

Comment

• Speciaal voor Carlito

Comment

• Rode kap trekt op niks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten
                  Niemand intresse in 'n 500 SEC ? (volgend jaar oldtimer)

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Nice ...
                  Jammer geen leder, katversie blijkbaar en chroomkasten

Comment

• Vandaag de bomma haar nieuwe B-klasse mee gaan afhalen. (180 CDI autotronic)

Ik ben echt verrast van hoe groot zo'n B (vooral vanbinnen) wel is! Qua rijden is het zeer a-sportief maar voor oude mensen volstaat dat natuurlijk, op kasseien is het alvast comfortabel te noemen. Hij is ook nogal aan de trage kant.

Het vetste vind ik wel dat 'ie automatisch parallel kan parkeren. Heb het een paar keer getest en dat werkt echt! Wil ik ook wel op m'n volgende auto.

Heb meteen enkele foto's gemaakt.

Comment

• Blanco nummerplaathouder komt er nog wel eens op.

Comment

• Comfortabel is nu net wat die dingen niet zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                          Comfortabel is nu net wat die dingen niet zijn
                          Ik rijd MINI. 'Nuff said.

Comment

• Ah, true.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                              Comfortabel is nu net wat die dingen niet zijn
                              Ruim ook niet

Maar MINI verklaart veel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten
                                Niemand intresse in 'n 500 SEC ? (volgend jaar oldtimer)

Minder dan de helft van de vraagprijs bieden zal wss niet doorgaan als goed bod veronderstel ik?

Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
                                Speciaal voor Carlito

Wat ben ik blij met mijn zwarte kap

Comment

• Ruimte valt best mee. Zo groot zijn ze langs buiten ook niet eh.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichten

drooling on the floor
                                    MOHOW

Comment

• De mijne start tegenwoordig heel slecht als ik een heel kort ritje gemaakt heb en daarna terug wil starten (of als hij een dag stilgestaan heeft) en als ik hem dan gestart krijg durft hij al eens direct terug uitvallen. Ik heb hem dan bij de dealer binnengedaan en die heeft 1 gloeibougie vervangen. Sindsdien heb ik het nog 2 keer voorgehad. De batterij is het niet denk ik want daar zit nog geen 2 jaar een nieuwe in. Zou het de delco kunnen zijn? Weet iemand wat ik daaraan kwijt zou zijn als ik die laat repareren? Ik ben er wel niet mee opgezet dat ze in de garage gewoon uitgevoerd hebben wat ik vermoedde dat het was zonder zelf te checken wat het nog zou kunnen zijn. Ik heb nog geen factuur gekregen dus ik weet niet wat ze aan werkuren hebben aangerekend maar ze zijn er wel 3 kwartier aan bezig geweest. Is dat niet wat lang voor de bougies na te kijken en desnoods te vervangen?

Comment

• een diesel heeft geen delco

Comment

• De stroom naar de gloeibougies moet toch door iets verdeeld worden? Ik bedoelde dus dat onderdeel en niet zozeer de delco zoals hij gekend staat. Ik heb ook al aan de motorsteunen gedacht want hij schudt ook redelijk veel als hij koud gestart wordt en als ik de motor uitschakel.

Comment

Working...
                                          X