Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die letters zijn er niet af te krijgen he.

Denk dat dat iets van een 15 euro is, kweetniet, ik krijg die gratis

Comment

• Afwisselen dan

Comment

• vraagje :
        kan je de ster in een avantgarde grill (met de 3 gaten)op een c (W204) vervangen door een ster à la CL (gesloten) ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk Berichten
          vraagje :
          kan je de ster in een avantgarde grill (met de 3 gaten)op een c (W204) vervangen door een ster à la CL (gesloten) ?
          Momenteel nog niet.

In 2011 komt een C-klasse uit met distronic, dus dan is dat in principe mogelijk.

Die gesloten ster heeft ook niet elke CL natuurlijk, is Distronic die erachter zit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
            Heeft een A-klasse, van 2000 een verbruiksmeting op de boordcomputer? Ik vind het nergens
            zit er niet op naar dat ik me herinner.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
              Momenteel nog niet.

In 2011 komt een C-klasse uit met distronic, dus dan is dat in principe mogelijk.

Die gesloten ster heeft ook niet elke CL natuurlijk, is Distronic die erachter zit.
              OK; bedankt ! Ik wist niet dat het met die distronic te maken had, dacht enkel dat dit een design-element was

Comment

OK; bedankt ! Ik wist niet dat het met die distronic te maken had, dacht enkel dat dit een design-element was
                Neen, als je dat ziet op een CL/ML/SL/GL/... betekent het dat die distronic heeft.

Die ster die je ziet is trouwens gewoon een hologram ook.

Edit: je zou de diameter eens moeten meten, mits knip en plakwerk moet dat wel passend te maken zijn denk ik.

Comment

vraagje :
                  De ster die op je C staat vind ik een pak mooier dan die Distronic-ster eerlijk gezegd.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                  2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                  2012-...
                  '07 BMW 118d

Comment

• zalige jumps daar op het einde

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

G

Ik heb zin m'n pa eens een setje AT's aan te smeren en daar ook mee de bergen in te trekken

Comment

• jazeker

Comment

• Ooit! Maar dan in benzine!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

Fak dat is geen geld.

Ideaal blok ook. Spijtig dat 'ie een beetje verneukt is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                            Ooit! Maar dan in benzine!

Benzine is voor paupers !

500 of AMG versies zijn de enige benzines die de moeite zijn in een G.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              koopje!

maar ik gok dat het een faker is... Duitse nummerplaathouder?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                koopje!

maar ik gok dat het een faker is... Duitse nummerplaathouder?
                                achteraan niet, ik heb vooraan ook Duitse plaathouder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                  achteraan niet, ik heb vooraan ook Duitse plaathouder
                                  heb es gebeld, 'het oproepnummer dat u gevormd hebt is niet in gebruik'.

Was te verwachten....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                    heb es gebeld, 'het oproepnummer dat u gevormd hebt is niet in gebruik'.

Was te verwachten....
                                    Probeer eens 0049 voor te zetten.

Comment

• De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

• Maanden geleden al uitgebreid in de pers geweest...

Comment

• En toen het in de pers stond was het al opgelost

Comment

Working...
                                          X