Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Proficiat aan de pa met één van de beste auto's ter wereld. (exterieurkleur is wel iets minder)
ff eerlijk, ik vind dat een zalige kar
Trouwens één van de eerste auto's waar ik mee meerij waarbij je - éénmaal op snelheid - écht niet meer kan horen dat er een zelfontbrander onder de kap ligt. Stationair hoor je het nog heel lichtjes, langs buiten uiteraard wel.
Palladium of dolomietbruin had 'sjieker' geweest in mijn ogen maar kleur kan wel mooi zijn van dichtbij. Lijkt dat beetje op atlasgrau van Audi?
Velgen zijn me wat te druk
Dit is niet echt grijs, zit wat beige in, een vrij warme kleur eigenlijk.
De reden daar achter is dat ie vroeger ooit een S124 in rauchsilber gehad heeft en dit altijd de zaligste kleur vond die 'm ooit gehad heeft. En dit viel het meeste in die lijn
Sanidinebeige is dit.
En velgen... het verwondert me al dat ie er iets extra aan gegeven heeft, ik had eerder verwacht dat die kar gewoon op de standaard 17'ers zou staan
De komende maanden rijdt hij nog met de G naar z'n werk, de vriendin met de S (omdat die meer kilometers moet afleggen) en in het weekend beide met de S. Vermoedelijk verhuizen ze deze zomer en dan draait dat om (hoop ik).
Comment