Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Rijdt geweldig. Maar dat hangt van persoon tot persoon af, sommigen hebben liever een kleinere auto, maar ik vind de GL eigenlijk een ideale maat om mee rond te rijden. (parkeren is wel wat anders door de veel te kleine parkeerplaatsen).
Ik ben 100% Range Rover fan, maar ik zou eerlijk gezegd niet weten wat te kiezen. Ik heb meer vertrouwen in de GL, ook is die wat exclusiever, maar Range Rover blijft toch ook wel een knap ding
Die ANF hier op de foto is een 320CDI, en die hing rond de 11 liter, die ik gisteren meehad was een 420CDI en daar moet je 2 liter extra voor rekenen.
Ik twijfel eigenlijk voor de opvolger van de S. Ofwel terug een S, ofwel ML of deze GL. Alleen verbruik schrikt wat af. Zal toch een 3 tot 4 liter meer zijn dan de S en dan kan je wel weer zeggen wat maken die enkele liters bij zo een wagen maar het komt er toch maar allemaal weer bij.
Als je het comfort van een S gewoon bent, dan wil je toch helemaal geen ML/GL?
Uiteindelijk denk ik dat ook wel als ik alles langst elkaar leg maar anderzijds zit ik wel graag hoog en ga ik met de S geen paardentrailer trekken dus blijft de Ml (W163) ook. Indien ik de W164 of de GL zou kopen dan gaat de W163 ook. Het zal toch pas voor volgend jaar zijn dus eerst zien wat de prijzen op de 2dehands markt doen
Advertenties waar telefoonnummer bij staat is quasi nooit fake. Is wel een geleende foto denk ik, want volgens mij is die foto in Limburg gemaakt aan de steenfabriek, en auto staat in Oost-Vlaanderen.
Comment