ja, ik zit in een kutter-periode
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk BerichtenOp kapaza staat hij voor € 3.000
Doe een redelijk bod
Rijdt dat nog vlot, zo'n 220? Hopelijk staat hij binnen een 4-tal maanden nog te koop
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichtennee, 'ie moet weg, samen met de 300 diesel break.
Rijdt zeker vlot
Zonde, zo kom je ze weinig tegen.
Als ik mij niet vergis:
-Zwart
-Zwart lederen interieur
-Sportline
-Manuele versnellingsbak
En diegenen die te koop staan zijn daarenboven bijna allemaal het slachtoffer van smakeloosheid geweest...
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichtente koop bij mij:
- C124 E220 coupe - verbruik rond de 8.5 liter / 100km
- W124 E300 diesel break - ook zoiets rond de 8 liter
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenWeet iemand welke olie in een Sprinter mag, het is een 310 cdi BE.
5w40/5w30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenMB 229.51 of MB 229.31 specificatie.
5w40/5w30
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stekki Bekijk Berichteniemand enig idee wanneer de nieuwe V8 ( M278 ) in de E-coupe zal komen te liggen? Als eerste komt die in de S-coupe vanaf de herfst, dat weten we. Zou deze op termijn ook in de E komen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenAllee mercedes gaat de stekker uit de CLC trekken. een echte schoonheid was het natuurlijk ook niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenAllee mercedes gaat de stekker uit de CLC trekken. een echte schoonheid was het natuurlijk ook niet.
ik zie meer clc's dan dat ik ooit sportcoupes heb gezien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenML 400CDI, lichte vracht mits meerprijs.
Die man heeft dan toch ook goede connecties?
http://www.2dehands.be/autos/autos/m...=mercedes-benz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenZitten geen Belgische platen op. Je kunt opzich lichte vracht fixen als je een auto uit het buitenland trekt, via via. Maar je bent er maaaaanden zoet mee.
zelf met wagens die via de invoerder via via buitenland kwamen hebben we hier toch wat last gehad met de mensen van de btw, ze zijn daar al enige tijd begonnen met een kruistocht tegen lichtevracht...niet doen dus.
Comment
Comment