Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik begin er ook niet meer aan. Ik heb het 1x gedaan omdat ik het eens gedaan wilde hebben, en omdat het een meerwaarde was voor de auto. Maar het is 'gezeik' en het wachten echt niet waard, imo. Plus ik ben er quasi zeker van dat de LV regeling er binnen dit en een paar jaar uit gaat voor particulieren en dan ben je gescheten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
      Gaat de 5.5 vervangen in heel het gamma.
      Dat vermoedde ik ook, maar wanneer in de E-coupe?
      2011 Porsche Boxster S Black Edition

Comment

• Iemand hier enige ervaring met CL 500 bouwjaar vanaf 2000???

Hoe zit het met de rijgedrag, verbruik, eventuele minpuntjes, de rijtaksen en dergelijke...
        Heb met een mercedes garagist gepraat en blijkbaar niet zo superveel lof over deze CL's, graag jullie mening hieromtrend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kamiel Bekijk Berichten
          Iemand hier enige ervaring met CL 500 bouwjaar vanaf 2000???

Hoe zit het met de rijgedrag, verbruik, eventuele minpuntjes, de rijtaksen en dergelijke...
          Heb met een mercedes garagist gepraat en blijkbaar niet zo superveel lof over deze CL's, graag jullie mening hieromtrend.
          Verbruik, taxen en onderhoud zullen wel hoog liggen. Iemand bij mij in gemeenschappelijke garage heeft tog bijna 10 jaar met een CL 500 gereden en had er niet zo heel veel problemen mee. hij heeft hem ingewisseld voor een CL600 van het huidig model omdat hij toch tevreden was over de luxe en comfort van zo'n ding.
          BMW X5 45e

Comment

• G500 V8

2008 Opel Corsa 1.7CDTI
            2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stekki Bekijk Berichten
              Dat vermoedde ik ook, maar wanneer in de E-coupe?
              Eerst is de S-klasse coupé aan de beurt, dan de S-klasse en vervolgens de rest van het gamma. Ik vermoed dat de E-coupé pas volgend jaar aan de beurt komt.

Comment

• Mercedes-benz 190 2.3 - 16 (w201) 190 E 2.3-16 -86

Comment

• SL63 AMG ...

Comment

• Die vleugeldeuren zijn gewoon belachelijk op die wagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                      Die vleugeldeuren zijn gewoon belachelijk op die wagen.
                      ²²²²²²²²²²²²²²²

Comment

• niemand interesse om een automaatspoeling te laten doen bij Vierke in Bottrop ?

Naar wat ik lees op het net is dat zowat de referentie-persoon in de buurt voor automaatspoelingen volgens de Tim Eckart - methode.

Prijs is rond de 300-350 euro.

meer info: http://www.automatikoelwechselsystem.de/

Comment

• Waar moet je op letten bij een C200 CDI van 2003?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                            Waar moet je op letten bij een C200 CDI van 2003?
                            Gewoon afblijven ,mijn schoonbroer heeft zo eentje gehad en niks dan miserie.Bij Mercedes gaven dit ook toe dat dat een slechte serie is/was,hij heeft hem verkocht na 3 jaar met 55000km voor slechts 13500€
                            2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                              niemand interesse om een automaatspoeling te laten doen bij Vierke in Bottrop ?

Naar wat ik lees op het net is dat zowat de referentie-persoon in de buurt voor automaatspoelingen volgens de Tim Eckart - methode.

http://www.automatikoelwechselsystem...Mai%202010.pdf
                              Wat is hier het nut van en op hoeveel km kan je het best laten?

Comment

• Dacht dat die dingen nochtans vrij betrouwbaar waren. Kan in ieder geval niet erger zijn dan het wrak van een 202 dat 'ie gaat vervangen

Comment

niemand interesse om een automaatspoeling te laten doen bij Vierke in Bottrop ?

http://www.automatikoelwechselsystem...Mai%202010.pdf
                                  Als ik het goed begrijp kan je het ook in Erpe-Mere en Affligem laten doen?
                                  2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                    Als ik het goed begrijp kan je het ook in Erpe-Mere en Affligem laten doen?
                                    ja, ben eens navraag gaan doen.

500 euro

En bij het bekijken van mijn roadster die voor de deur stond vroegen ze of het een diesel of benzine was.

En veel automaatspoelingen hadden ze nog niet gedaan.

Comment

ja, ben eens navraag gaan doen.

500 euro

En bij het bekijken van mijn roadster die voor de deur stond vroegen ze of het een diesel of benzine was.

En veel automaatspoelingen hadden ze nog niet gedaan.
                                      Ja, da's geld in het water dan.

Preventief of is jouw bak al wat ruwer?
                                      2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

'k was al terug ingestapt en doorgereden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                          Wat is hier het nut van en op hoeveel km kan je het best laten?
                                          grootste nut is dat ook de vuile deeltjes in de olie worden weggespoeld.

Volgens MB moet de olie van de automatische bakken niet verwisseld worden, maar het wordt meer en meer aangeraden. Bij m'n vader is hij nu al 2 keer gewisseld. Maar, probleem bij een gewone oliewissel in de garage is dat de olie uit de koppelomvormer niet wordt gewisseld omdat daar geen aftakplug is (vermoed ik). Vandaar dat ze bij zo'n spoeling er 20-30 liter doorjagen en je ziet dat dan in de vatjes)

+ YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Mijn Duits is niet fantastisch, vandaar dat ik slachtoffers zoek om mee te gaan

Comment

Working...
                                          X