Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtende meest pretentieloze !
Comment
-
Vraagje voor Carlito, op de optielijst vd e-coupe kan je nu ook dit bestellen sinds kort:
Dashboard bekleding in leder Nappa U90
Leverbaar onder voorbehoud vanaf september 2010
Is dat het volledige dashboard?? Of slechts een deel ervan?
Greets2011 Porsche Boxster S Black Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stekki Bekijk BerichtenVraagje voor Carlito, op de optielijst vd e-coupe kan je nu ook dit bestellen sinds kort:
Dashboard bekleding in leder Nappa U90
Leverbaar onder voorbehoud vanaf september 2010
Is dat het volledige dashboard?? Of slechts een deel ervan?
Greets
In principe zijn dat de zichtbare delen van het dashboard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenvolgens ag gaat een kut-trage e200 cdi combi dus gewoon sneller als een 'sportieve' cooper d
200 cdi
Comment
-
Ons mama heeft ook een A-klasse gehad, een zilvergrijze A160 Avantgarde uit '98 geloof ik met zo'n groot open dak. Wat was ik daar gek van als klein manneke, witte tellerachtergronden, half leer, de rode achterlichten, specifieke motief op de B-stijl. Bij de eerste rit had ik wel de hele tijd schrik dat we gingen "omkantelen" (elandtest)
M'n mama mist hem nog altijd een beetje, geen miserie mee gehad geloof ik
Zoeen
Last edited by stradge; 29/06/2010, 03:26.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenEen standaard manuele 122pk 200cdi blijf ik toch maar kut vinden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenNu weet ik weer waarom ik nooit geen manuele Benz wil
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenje weet niet wat je mist.
't is te zeggen, bij die diesels dan toch.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
Tijdloos...TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenhoe bedoel je ?
haar 2 vorige Polo's waren vergelijkbaar qua leeftijd en km's , maar die hadden vele minder problemen dan de duurdere Benz .
De A was steeds dealer onderhouden , maar ook al zag m'n vrouw het nieuwe model erg graag , hebben we door de probs maar een Japanner gekocht als vervanger.TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa
Comment
Comment