Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

ben hemaal weg van rrd's 240
    dat moet zo zijdezacht rijden zonder pretentie
    Ik volg precies ergens niet meer. Welke wagen heeft RRD nu

Comment

• de meest pretentieloze !

Comment

• zilvere

Comment

de meest pretentieloze !
          Dat is die S210 (maar die ziet er mij te goed uit voor RRD zijn normen)

Comment

• Vraagje voor Carlito, op de optielijst vd e-coupe kan je nu ook dit bestellen sinds kort:

Dashboard bekleding in leder Nappa U90
            Leverbaar onder voorbehoud vanaf september 2010

Is dat het volledige dashboard?? Of slechts een deel ervan?

Greets
            2011 Porsche Boxster S Black Edition

Comment

• volgens ag gaat een kut-trage e200 cdi combi dus gewoon sneller als een 'sportieve' cooper d

200 cdi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stekki Bekijk Berichten
                Vraagje voor Carlito, op de optielijst vd e-coupe kan je nu ook dit bestellen sinds kort:

Dashboard bekleding in leder Nappa U90
                Leverbaar onder voorbehoud vanaf september 2010

Is dat het volledige dashboard?? Of slechts een deel ervan?

Greets
                Ligt eraan wat je onder volledig verstaat natuurlijk.

In principe zijn dat de zichtbare delen van het dashboard.

Comment

volgens ag gaat een kut-trage e200 cdi combi dus gewoon sneller als een 'sportieve' cooper d

200 cdi
                  Een standaard manuele 122pk 200cdi blijf ik toch maar kut vinden

Comment

• onze ex - A , de auto vd vrouw (benzine).

Qua bouwkwaliteit vond ik het toch z'n ster niet waard zenne ...

TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• hoe bedoel je ?

Comment

• Ons mama heeft ook een A-klasse gehad, een zilvergrijze A160 Avantgarde uit '98 geloof ik met zo'n groot open dak. Wat was ik daar gek van als klein manneke, witte tellerachtergronden, half leer, de rode achterlichten, specifieke motief op de B-stijl. Bij de eerste rit had ik wel de hele tijd schrik dat we gingen "omkantelen" (elandtest)
                        M'n mama mist hem nog altijd een beetje, geen miserie mee gehad geloof ik
                        Zoeen
                        Last edited by stradge; 29/06/2010, 03:26.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                          Een standaard manuele 122pk 200cdi blijf ik toch maar kut vinden
                          Dat moet ik helaas beamen.
                          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• ondertussen 136 pk, zeker

en 400 koppel

Comment

• Ja, maar de oude 122pk/270nm heb ik het over. Wat dus in onze E lag
                              En momenteel ook in de C van mijn schoonbroer.
                              Nu weet ik weer waarom ik nooit geen manuele Benz wil

De nieuwe 200 CDI is al meer vergelijkbaar met de oude 220.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                Nu weet ik weer waarom ik nooit geen manuele Benz wil
                                je weet niet wat je mist.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                  je weet niet wat je mist.
                                  Jawel, ellende

't is te zeggen, bij die diesels dan toch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

Tijdloos...
                                    geef mij de bovenste maar aub , je hoeft 'em zelfs niet in te pakken ...

Comment

hoe bedoel je ?
                                      Bijgeluiden uit motor en versnellingsbak , schokdempers vooraan vast , speling stuurhuis , , sommige dashboardlampjes bleven soms branden .

haar 2 vorige Polo's waren vergelijkbaar qua leeftijd en km's , maar die hadden vele minder problemen dan de duurdere Benz .

De A was steeds dealer onderhouden , maar ook al zag m'n vrouw het nieuwe model erg graag , hebben we door de probs maar een Japanner gekocht als vervanger.

Comment

• Nieuwe model is alleen maar een miljard keer beter dan die oude rommel
                                        Bij mijn weten zijn daar toch geen problemen mee.

Comment

• Heeft een C 200cdi dezelfde koppeling, vliegwiel,... als een C 220cdi?

Comment

Working...
                                          X