Oorspronkelijk geplaatst door walter
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk BerichtenJa, als het over een 204 gaat. Een ander type weet ik het niet
OM 651 weet ik niet zeker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenMet de OM 646 100% zeker.
verteld hebben.2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk BerichtenJa, als het over een 204 gaat. Een ander type weet ik het nietOorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenMet de OM 646 100% zeker.
Comment
-
Gisteren eens met de 190 van djenne00 mogen rijden. Ook al vind ik hem uiterlijk (vooral het front) niet zo mooi, moet toch wel toegeven dat het een zalige bak is om mee te rijden.
Tevens ook de eerste keer dat ik met een Mercedes gereden heb.
Hij heeft ook van die mooie velgen ipv die lelijke afschuwelijke wieldoppen. Zoals op deze foto:
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenniet gek veel groter dan een jetta, toch een andere wereld
Maarja, een Mercedes is een echte luxe bak he. Wel leuk als daily. Maar khou me voor nu wel bij m'n jetta, want die heb ik pas.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenHeeft een C 200cdi dezelfde koppeling, vliegwiel,... als een C 220cdi?Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenMet de OM 646 100% zeker.
OM 651 weet ik niet zekerOorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten646 is die met de kortere slag
651 is de langeslag-250 cdi motor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenGisteren eens met de 190 van djenne00 mogen rijden. Ook al vind ik hem uiterlijk (vooral het front) niet zo mooi, moet toch wel toegeven dat het een zalige bak is om mee te rijden.
Tevens ook de eerste keer dat ik met een Mercedes gereden heb.
Hij heeft ook van die mooie velgen ipv die lelijke afschuwelijke wieldoppen. Zoals op deze foto:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenEnfin, wat ik wou weten is hoeveel pk/koppel die aankunnen op veilig te bijven.
2 was 195 pk en 460nm,maar daar twijfel ik toch aan de bedrijfszekerheid. Hoewel ze mij bij Kempower
verzekerden er veel gedaan te hebben en nog geen met problemen.2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenGLK die ik getrokken heb in Berlijn
Comment
Comment