Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIdem
Gek he, dat een C-klasse kleiner is dan een E-klasse
Hoewel een 204 niet kleiner is dan een 123, maar dat terzijde
Ik was echt ontgoocheld door de kofferruimte, die leek me kleiner te zijn als bij de s202
Dat gaat dus niks voor mij zijn om te kopen binnen een jaar of 5, want ik vind het wel een mooie break.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenGek he, dat een C-klasse kleiner is dan een E-klasse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenMijn zus heef nu een s204 als company car.
Ik was echt ontgoocheld door de kofferruimte, die leek me kleiner te zijn als bij de s202
Dat gaat dus niks voor mij zijn om te kopen binnen een jaar of 5, want ik vind het wel een mooie break.
benz check
mooi check
comfort check
ruimte tuiiiiiiit
maar veel beter dan een A4 of 3 reeks uiteraard...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenRoest
In de jaren '90 hadden ze bij MB precies niet echt goede materialen hé?
Zowel bij de huidige generatie als de vorige generatie.
Toch serieus minpunt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk BerichtenDas nog altijd het geval op dit moment bij hun bestelwagens, vind ik...
Zowel bij de huidige generatie als de vorige generatie.
Toch serieus minpunt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenDe eerste Vito's waren een ramp naar het schijnt
Al horen zeggen dat er bij het nieuwe model zeker niet op verbeterd is.
Vind ik niet echt kunnen, zeker niet gezien de meerprijs van een Sprinter ten opzichte van andere concurrerende merken..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk BerichtenVind ik niet echt kunnen, zeker niet gezien de meerprijs van een Sprinter ten opzichte van andere concurrerende merken..
mercedes en roest, een verhaal apart
de ene roest waar je op staat te kijken, de andere dan weer niet, valt geen staat op te maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk BerichtenDie achterlichten zier precies ook anders uit dan origineel maar mss zijn ze daar in Japan zo geleverd...
Neen ik denk het niet,volgens mij zijn dit gewoon aftermarket heldere achterlichen.Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel