Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Vraagje:
De bouten van een velg moeten die achter uit de schijf komen of toch min. vanachter gelijk met de schijf komen?
Rede is dat ik bouten heb voor de orig. 16" velgen voor de R129 die ong 5 schroefdraden in de schijf kunnen. Echter om gelijk uit te komen achter de schijf zouden ze 2 schroefdraden langer moeten zijn. Mijn vraag is nu of dit nodig is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenVraagje:
De bouten van een velg moeten die achter uit de schijf komen of toch min. vanachter gelijk met de schijf komen?
Rede is dat ik bouten heb voor de orig. 16" velgen voor de R129 die ong 5 schroefdraden in de schijf kunnen. Echter om gelijk uit te komen achter de schijf zouden ze 2 schroefdraden langer moeten zijn. Mijn vraag is nu of dit nodig is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk BerichtenWat is een S280 automaat van '92 nog waard?
Zo goed als alle opties maar geen airco.
80.000 km.
Nieuwstaat, perfect onderhouden, 1e eigenaar.
hoeveel is'em je waard ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenwat de gek ervoor geeft
hoeveel is'em je waard ?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk BerichtenDe marktwaarde van een S280 van '92, veel meer zou ik er niet aan geven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk BerichtenDaarvoor gaat ie die nooit wegdoen ...
Hij heeft ook nog een witte SL R129 verkocht aan de gewone marktwaarde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk BerichtenDe marktwaarde van een S280 van '92, veel meer zou ik er niet aan geven.
uit kurioziteit, heb zelf geen idee
op mobile 5500 tot 7500 maar dat zijn al liefhebbersprijzen me dunkt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenwat vind jij marktwaarde, een 140 zonder airco, ongeveer 3500 ?
uit kurioziteit, heb zelf geen idee
op mobile 5500 tot 7500 maar dat zijn al liefhebbersprijzen me dunkt
Op Mobile staat er zelfs een met 60.000km, rond zelfde bouwjaar voor € 12.500.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten3 à 3,5k tot 6 à 6,5k max. Meer zou ik er niet voor geven.
Op Mobile staat er zelfs een met 60.000km, rond zelfde bouwjaar voor € 12.500.
3k is al een knap bedrag voor zo'n auto. Want het is quasi onverkoopbaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenZo extreem fout.
w126 en tunen ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDiesel heeft geen karakter.
Tenzij een kut
Maar zoals je zelf zegt: het heeft dan weldegelijk karakter.
Mercedes diesels hebben echter wel iets legendarisch.
Mijn onderschrift weerlegt dat niet. De kutdiesels worden vooral nu gemaakt.
Elketro >>>> ecodiesel.
Comment
Comment