Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ze zijn dan ook nog niet zo lang op de markt.
    Plus het feit dat de R zowieso niet verkoopt, én het feit dat bijna niemand zoiets koopt vlak voor de facelift...

Comment

• Weet hier soms iemand waar ik mijn velgen zou kunnen laten repareren,
      mijn madam heeft ze een beetje bijgewerkt.
      2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
        http://nl.kapaza.be/belgie/mercedes-benz--51178728.htm

Ik koop graag een auto met zo'n nummerplaat op
        Coole kar, eentje van het eerste bouwjaar zeker? En vet met de parkeerantennekes .

Comment

• Voor 1500 heb je die. Interessant!
          2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
            Coole kar, eentje van het eerste bouwjaar zeker? En vet met de parkeerantennekes .
            Eigenlijk is dat toch niet veel dat ervoor gevraagd wordt?
            Die letzten Worte ...
            ... eines Diesel-Fahrers:
            "Lieber tot, als Schwung verlieren"
            ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
            W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
            W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Breyton Bekijk Berichten
              Pablo zegt duidelijk dat hij dit model in S600 uitvoering zou willen hebben. Niet dat het een S600 is.
              Dan weet Pablo niet waarover hij praat als hij de 600 prefereert of het moest zijn om te stoefen

Comment

fak, ideaalheid
                dat op gas...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                  Eigenlijk is dat toch niet veel dat ervoor gevraagd wordt?
                  Bahnee, je zou beginnen denken dat er iets aan scheelt...

Comment

Hoogstwsl wel geen eerste eigenaar, lee cars is een tweedehandshandelaar van hier uit de buurt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                      Hoogstwsl wel geen eerste eigenaar, lee cars is een tweedehandshandelaar van hier uit de buurt.
                      Wanneer kom jij eens om de sleutel van je Benz?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                        Wanneer kom jij eens om de sleutel van je Benz?
                        Zaterdag was ik daar, maar jij niet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                          Zaterdag was ik daar, maar jij niet...
                          Na 17u wel, helaas ervoor naar PSG. Sorry, kerel!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                            Aan wat zie je dat?
                            Oorspronkelijk geplaatst door Breyton Bekijk Berichten
                            Pablo zegt duidelijk dat hij dit model in S600 uitvoering zou willen hebben. Niet dat het een S600 is.
                            Idd Breyton, heb geen idee welke motorisatie er in die w140 schuilt.

Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                            Dan weet Pablo niet waarover hij praat als hij de 600 prefereert of het moest zijn om te stoefen
                            Ik heb al gereden met zo'n s600 l en de kracht, souplesse en tegelijk de stilte van die v12 ben ik nog niet veel tegengekomen...

Ook al meegereden met een 420 en die is ook leuk maar zo'n v12 blijft de voor mij de ultieme motor in zo'n luxe slee.

En ja het is leuk en het heeft iets mytisch om die 600 daar vanachter op te hebben staan, een s600 kom je in de films ook veel tegen bij durgsdealers of pooiers. Maar zo'n auto zou ik niet kopen om te stoefen, dan koop ik wel iets opzichtiger.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                              Weet hier soms iemand waar ik mijn velgen zou kunnen laten repareren,
                              mijn madam heeft ze een beetje bijgewerkt.
                              Normaal gezien bij elke carrossier/velgenboer.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                              2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                              2012-...
                              '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichten

excuseer maar ik kan niet volgen.
                                Schoonheid is dus irrelevant voor algemeen sentiment?
                                Niet irrelevant, wel subsidiair. Een 126 spreekt mij gewoon minder aan, in de eerste plaats omdat ik van een limo het allerbeste verwacht en de 126 is nu eenmaal de oudste van de bende. De 220 mag dan wel de saaiste zijn, qua luxe en zweefgevoel staat hij een paar trappen hoger dan eerstgenoemde. De 221 is dan weer de huidige benchmark en de 140, tja, die doet mij gewoon iets, waarschijnlijk omdat ik er het meeste ervaring mee heb.

Moest ik echt geld schijten, ik koop mij oa. een vijfdehandse W140 S600L met een half miljoen km's op de teller, enkel en alleen voor wat autostradekilometers en reizen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichten
                                  typisch: wat staat daar knal achter den olifant? yep
                                  Gij hebt oog voor detail

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                                    Normaal gezien bij elke carrossier/velgenboer.
                                    Ja inderdaad normaal wel,maar het zijn amg velgen en het oppervlak van de velg is zo een soort
                                    chroomlook en daar ligt het probleem niemand wil daar aan beginnen
                                    2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                                      Ik heb al gereden met zo'n s600 l en de kracht, souplesse en tegelijk de stilte van die v12 ben ik nog niet veel tegengekomen...

Ook al meegereden met een 420 en die is ook leuk maar zo'n v12 blijft de voor mij de ultieme motor in zo'n luxe slee.

En ja het is leuk en het heeft iets mytisch om die 600 daar vanachter op te hebben staan, een s600 kom je in de films ook veel tegen bij durgsdealers of pooiers. Maar zo'n auto zou ik niet kopen om te stoefen, dan koop ik wel iets opzichtiger.
                                      Rij dan maar eens met een S500 die is goedkoper, zuiniger, betrouwbaarder en heeft ook de kracht, souplesse en stilte van de 600 maar heeft als grote voordeel dat je verder kunt rijden dan van pomp naar pomp.

En dat je een S600 veel tegenkomt in de films is gewoon omdat de automerken meestal uitpakken met het paradepaardje op stal en hetgeen dat het meest tot de verbeelding spreekt (maar dat is daarom niet dadelijk de beste op stal). En of het effectief een 600 is weet je vaak nog niet, op een 280 kan je ook een V12 plakken op de zijkant en een S600 op het kofferdeksel

Comment

• die van Diana, was dat nu een 280 of 600 ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                                          Gij hebt oog voor detail
                                          en vooral voor een 126.

Tussen haakjes: in coupe vind ik de 140 echt wél nog altijd een monster.

Comment

Working...
                                          X