Oorspronkelijk geplaatst door Mbman
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk BerichtenHaar doodslkist was een diesel denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichtenen vooral voor een 126.
Tussen haakjes: in coupe vind ik de 140 echt wél nog altijd een monster.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenRij dan maar eens met een S500 die is goedkoper, zuiniger, betrouwbaarder en heeft ook de kracht, souplesse en stilte van de 600 maar heeft als grote voordeel dat je verder kunt rijden dan van pomp naar pomp.
En dat je een S600 veel tegenkomt in de films is gewoon omdat de automerken meestal uitpakken met het paradepaardje op stal en hetgeen dat het meest tot de verbeelding spreekt (maar dat is daarom niet dadelijk de beste op stal). En of het effectief een 600 is weet je vaak nog niet, op een 280 kan je ook een V12 plakken op de zijkant en een S600 op het kofferdeksel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenRij dan maar eens met een S500 die is goedkoper, zuiniger, betrouwbaarder en heeft ook de kracht, souplesse en stilte van de 600 maar heeft als grote voordeel dat je verder kunt rijden dan van pomp naar pomp.
En dat je een S600 veel tegenkomt in de films is gewoon omdat de automerken meestal uitpakken met het paradepaardje op stal en hetgeen dat het meest tot de verbeelding spreekt (maar dat is daarom niet dadelijk de beste op stal). En of het effectief een 600 is weet je vaak nog niet, op een 280 kan je ook een V12 plakken op de zijkant en een S600 op het kofferdeksel
Weet ge, ik kon ipv mijn 750i ook een 740i genomen hebben die met zijn betere 5 vitessenbak even snel is als de 750i, een stuk zuiniger, etc... Maar de 750 is een V12 en daarmee is in mijn koppeke alles gezegd.
Ik moet met die auto niet konstant 2 lichtjaren per uur rijden hoor om me een goed gevoel te geven, gewoon de motor aanzetten en weten dat het een V12 is is al genoeg.
Imo he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenWeet ge, ik kon ipv mijn 750i ook een 740i genomen hebben die met zijn betere 5 vitessenbak even snel is als de 750i, een stuk zuiniger, etc... Maar de 750 is een V12 en daarmee is in mijn koppeke alles gezegd.
Ik moet met die auto niet konstant 2 lichtjaren per uur rijden hoor om me een goed gevoel te geven, gewoon de motor aanzetten en weten dat het een V12 is is al genoeg.
Imo he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenIk heb al eens meegereden in zo'n 140 V12 coupe (aardslelijk vanbinnen EN vanbuiten) en zelfs na 300K km was de motor nog geweldig
Je liegt. Zowel vanbinnen als van buiten was die vet!
Had dat ding zoveel km? Weet dat niet meer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenJe liegt. Zowel vanbinnen als van buiten was die vet!
Had dat ding zoveel km? Weet dat niet meer.
Ik vind de W140 vanbuiten vet, het interieur schijtlelijk, en vermits ik de coupé vanbuiten ook lelijk vind... is het vanbinnen en vanbuiten lelijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenWeet ge, ik kon ipv mijn 750i ook een 740i genomen hebben die met zijn betere 5 vitessenbak even snel is als de 750i, een stuk zuiniger, etc... Maar de 750 is een V12 en daarmee is in mijn koppeke alles gezegd.
Ik moet met die auto niet konstant 2 lichtjaren per uur rijden hoor om me een goed gevoel te geven, gewoon de motor aanzetten en weten dat het een V12 is is al genoeg.
Imo he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichtendie van Diana, was dat nu een 280 of 600 ?2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk BerichtenHaar doodslkist was een diesel denk ik.Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk BerichtenNee dat was een S280 .
600 nog beter geweest...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk BerichtenEen V12 moet je krijgen. V8 kan je kopen.
En zoals CX en Ames zeggen, het gevoel te weten dat er een V12 onder de motorkap zit is fantastisch en daar is eigenlijk alles mee gezegd want rationeel kan je die niet boven de 500 zetten (op geen enkel vlak buiten het gevoel te weten dat je de dikste motor hebt).
Ik heb enkele jaren geleden de kans gehad om een W140 600 te kopen. Was van een diamantair en had zeer weinig km.Stond te koop voor een 5000 euro. Ik heb hem laten staan omwille van "onbetaalbaar" in gebruik.
Was het een 500 geweest had ik hem gekocht.
Een V12 moet je hebben maar met een V8 kan je rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenEigenlijk komt het daar op neer en op zich zou je achter de V12 nog moeten zetten inclusief tankkaart en onderhoudscontract.
En zoals CX en Ames zeggen, het gevoel te weten dat er een V12 onder de motorkap zit is fantastisch en daar is eigenlijk alles mee gezegd want rationeel kan je die niet boven de 500 zetten (op geen enkel vlak buiten het gevoel te weten dat je de dikste motor hebt).
Ik heb enkele jaren geleden de kans gehad om een W140 600 te kopen. Was van een diamantair en had zeer weinig km.Stond te koop voor een 5000 euro. Ik heb hem laten staan omwille van "onbetaalbaar" in gebruik.
Was het een 500 geweest had ik hem gekocht.
Een V12 moet je hebben maar met een V8 kan je rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mb_w115 Bekijk BerichtenBij het zien van een W140 vraag ik me af of dit niet als inspiratiebron gediend heeft
heeft ook een V12 , eentje van 24 000 cc
ge zult een goede mecanieker moeten hebben om door de keuring te geraken.
Comment
Comment