Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vandaag de 190E 2.3 van de buurman mogen wassen .
    Zelfs een stukje mogen rijden .
    Was wel raar zo de eerste keer met een benzine en zonder servo .
    Ik begin wel meer waardering te krijgen voor die oude mercedessen dat zit verdorie alemaal nog stevig in elkaar na 23 jaar .
    En dat klonk eigenlijk niet slecht die 2.3 .
    2012 E92 Bmw 335i DKG
    1991 E30 320i

Comment

• 190 = altijd servo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        190 = altijd servo
        Tiens dan kent die buurman zelf nieveel van zijne auto ze ik vond al dat het stuur redelijk licht draaide in stilstand ...
        Oftewel was de servopomp gewoon stuk
        2012 E92 Bmw 335i DKG
        1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
          Schijnt een gekend probleem te zijn bij de W220.
          Voor de préfacelift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
            Voor de préfacelift
            Facelift even zo goed.

Heb een 03 S320 CDI gehad, achteraan voor het achterwiel roest. Die strip tussen achterdeur en achterwiel zeg maar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
              De roest aan de mijne heeft me ook doen besluiten dat ik geen Mercedes meer wil. Spijtig.
              garantie ?

mijn 208 had noppes roest, 204 had dan weer beginnende roest aan de achterste deurstijlen
              tis allemaal erg exemplarisch bij de ster

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                Facelift even zo goed.

Heb een 03 S320 CDI gehad, achteraan voor het achterwiel roest. Die strip tussen achterdeur en achterwiel zeg maar.
                die zal dan toch niet goed onderhouden zijn. Op die van ons is er nergens roest te bespeuren

Comment

• ja, maar wat is goed onderhouden natuurlijk

de 260 heeft laaaaang buitengestaan, de clk 200 ook heel zijn leven

de taxi's van de buren ook allemaal buitenslapers, en toch is de éne rot, en de andere nix zelfs zelfde jaargangen

Comment

• 't Valt en staat allemaal met tijdig je auto wassen als ze gestrooid hebben. Mijn pa heeft de wielkassen van de W126 altijd direct proper gespoten als ie in zout had gereden en bij gevolg zijn alle 4 de kassen nog goed.

De W220 die ik had, was volledig dealer onderhouden, zonder een enkele onderhoudsbeurt over te slaan, maar toch had ie roest. Niet veel maar ie had het.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                      die zal dan toch niet goed onderhouden zijn. Op die van ons is er nergens roest te bespeuren
                      Er zal er mischien hier en daar nog 1 tsszitten maar over het algemeen zijn ze roestvrij. Bij de prefacelift daarentegen is het zoeken naar ene die nog geen roest heeft (in zijn 1ste lak)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                        't Valt en staat allemaal met tijdig je auto wassen als ze gestrooid hebben. Mijn pa heeft de wielkassen van de W126 altijd direct proper gespoten als ie in zout had gereden en bij gevolg zijn alle 4 de kassen nog goed.

De W220 die ik had, was volledig dealer onderhouden, zonder een enkele onderhoudsbeurt over te slaan, maar toch had ie roest. Niet veel maar ie had het.
                        ja, maar er zijn ook zovele 126-ers en 220-ers en een mb 100d die gewoon ergens in het midden van een deur beginnen ook

Comment

• 123 interieur

Comment

• de handgreep rechts

wel lelijke harde plastiek

Comment

• handschoenenkastje met slot was een unieke optie
                              iemand een idee waarvoor die draaikop onder de pook dient? ik dacht eerst het schuifdak maar dat ziet er een mechanisch uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                de handgreep rechts

wel lelijke harde plastiek
                                Van het portier?
                                Die is zacht hoor.
                                2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• nee, van de dash

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                                    iemand een idee waarvoor die draaikop onder de pook dient? ik dacht eerst het schuifdak maar dat ziet er een mechanisch uit.
                                    geen flauw idee
                                    ben ook kurjeus

Comment

• Voila si daarstraks ff in het sop gezet!Herschaalde kopie van mercedes 012.jpg
                                      2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• die mag er best zijn!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                                          Voila si daarstraks ff in het sop gezet![ATTACH]74852[/ATTACH]
                                          Prachtig! Welke motor? En tevreden?

Comment

Working...
                                          X