Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zeer knap Niko!

Wat ook een enorme verbetering zou zijn is het zilver in uw grill zwart lakken. Komt meer in de buurt van de AMG-grill en ziet er echt goed uit.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
    2012-...
    '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
      iemand een idee waarvoor die draaikop onder de pook dient? ik dacht eerst het schuifdak maar dat ziet er een mechanisch uit.

Sonderausstattung 259 , Becker Verkehrsfunk Kurier-5

Een soort geheugenschakelaar waarmee je opgslagen radiozenders met verkeersinfo kon inschakelen en kiezen ....

Sonderaustattung 259 Verkehrsfunk-Kurier 5 nahm in Verbindung mit den Radios, welche über einen automatischen Sendersuchlauf verfügten, dem Fahrer eine entscheidende Arbeit ab: Es suchte sich den Verkehrsfunksender selbst. Wenn das Fahrzeug sich aus dem eingestellten Sendegebiet entfernte, löste das Gerät den automatischen Sendersuchlauf aus. War der Suchlauf nach einem alternativen Verkehrssender in dem eingestellten Sendebereich erfolglos, machte das Gerät akustisch darauf aufmerksam, einen anderen Sendebereich zu wählen. Bei Cassettengeräten unterbrach er außerdem während der Verkehrsfunkdurchsage den Cassettenbetrieb.

Im Sonderausstattungsprospekt aus dem Dezember 1982 sind die folgenden Radiogeräte für die Baureihen W/C/S123, W/C126, W201 und R107 aufgeführt:

Comment

• zo vet

Comment

• Vette optie

Comment

• mercikes
            2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
              Prachtig! Welke motor? En tevreden?
              Een 200 cdi ,en ja zéér tevreden. Het vermogen mocht wel iets meer zijn. Mijn vorige auto
              was wel een pak sneller ,maar kwa rijgedrag en comfort ,afwerking is deze wel een paar trapjes hoger.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                Zeer knap Niko!

Wat ook een enorme verbetering zou zijn is het zilver in uw grill zwart lakken. Komt meer in de buurt van de AMG-grill en ziet er echt goed uit.
                Ik heb daar ook al aan gedacht maar dan kan ik weer ni stoppen.Dan wil ik ook andere velgen,chip en nog beetje lager leggen. Maar ik moest beloven van de madam dat ik deze
                stock zou laten,ze vindt niet dat je aan dit soort auto's moeten zitten prutsen dus laat ik
                het maar zo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                  Een 200 cdi ,en ja zéér tevreden. Het vermogen mocht wel iets meer zijn.
                  Chippen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                    Chippen

en slipstreamen zeker hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                      en slipstreamen zeker hé
                      D'uuhuhhh!

Comment

Chippen
                        Kweet het jong maar ik blijf twijfelen, ik heb geen zin om hem te verknoeien.En als ik het doe is het niet om er 220 van te maken .Dan neem ik een stage 2 van Kempower 195pk/470nm. Alleen ben ik niet zeker dat ik dan geen problemen ga krijgen. Bij zeggen ze
                        er zo al veel gedaan te hebben zonder enig probleem,maar da zegt iedere verkoper wel hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mb_w115 Bekijk Berichten
                          Sonderausstattung 259 , Becker Verkehrsfunk Kurier-5

Een soort geheugenschakelaar waarmee je opgslagen radiozenders met verkeersinfo kon inschakelen en kiezen ....

prachtig

parate kennis ? want das iets niet zo voor de hand liggend meneer de kenner

en stel uw 115 eens voor !

Comment

• 560 km

sollingen is anders een ref

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                              Kweet het jong maar ik blijf twijfelen, ik heb geen zin om hem te verknoeien.En als ik het doe is het niet om er 220 van te maken .Dan neem ik een stage 2 van Kempower 195pk/470nm. Alleen ben ik niet zeker dat ik dan geen problemen ga krijgen. Bij zeggen ze
                              er zo al veel gedaan te hebben zonder enig probleem,maar da zegt iedere verkoper wel hé.
                              Das wel al behoorlijk veel natuurlijk...

170 is uiteindelijk ook al een stuk vlotter

Comment

Das wel al behoorlijk veel natuurlijk...

170 is uiteindelijk ook al een stuk vlotter
                                Das juist ,maar ze zeggen dat zij gewoon de tuning van een 220 toepassen op 200
                                aangezien de mechaniek identiek is .Tis natuurlijk ook weeral 950€.Ik denk gewoon te wachten tot de garantie door is.

Comment

• Mechaniek van een 220 en 200 zijn niet identiek...

Net daarom is 190 voor een 200 al veel vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                    C sportcoupé was het zeker hé? Dat dat nog kan in deze tijd
                                    Inderdaad, het zijn een paar kleine plekjes maar het blijft een doorn in het oog als ik de auto aan't wassen ben.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    garantie ?
                                    Dat wilde ik eigenlijk hier eens vragen, ik heb geen idee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                      Inderdaad, het zijn een paar kleine plekjes maar het blijft een doorn in het oog als ik de auto aan't wassen ben.

Dat wilde ik eigenlijk hier eens vragen, ik heb geen idee.
                                      Als de wagen altijd dealer-onderhouden (zelfs indien niet) werd dan heb je normaal garantie

Comment

• Dat is inderdaad het geval.
                                        Ik zal mijn licht hierover eens opsteken, bedankt.

Comment

Working...
                                        X