Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Olifant voor €2500,-

Mercedes-Benz 500 SEL Sedan 1992 à 2500€

http://www.2dehands.be/autos/autos/m...t=prijs&qq=SEL

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk Berichten
      Olifant voor €2500,-

Mercedes-Benz 500 SEL Sedan 1992 à 2500€

http://www.2dehands.be/autos/autos/m...t=prijs&qq=SEL

Fake?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
        Fake?
        Kans is groot, Amerikaanse nummerplaathouder voor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
          Fake?
          Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
          Kans is groot, Amerikaanse nummerplaathouder voor.
          Kan een amerikaanse import zijn.

Ik zou zeggen, stuur een mail. Ikzelf ben er zeker niet in geïnteresseerd, dus ik ga geen mail's sturen voor een ander.

Ik wou het enkel melden, moest het iets interessant zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk Berichten
            Kan een amerikaanse import zijn.

Ik zou zeggen, stuur een mail. Ikzelf ben er zeker niet in geïnteresseerd, dus ik ga geen mail's sturen voor een ander.

Ik wou het enkel melden, moest het iets interessant zijn.

Nog 2 Amerikaanse auto's.

Je kan gelijk hebben maar ik vrees ervoor. Geen telnr, beperkt zoekertje.

Comment

• allicht behoorlijk wat roest maar toch blijft het weinig geld: http://www.autozone.be/mercedes-benz...8&locale=nl_BE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                allicht behoorlijk wat roest maar toch blijft het weinig geld: http://www.autozone.be/mercedes-benz...8&locale=nl_BE
                Van die roest zul wel gelijk hebben,mijn schoonmoeder heeft zo'n 220 en die krijgt toch
                hier en daar last van wat roest. De schotels van de voorste veren rotten daar ook van weg,
                de hare is vorig jaar door zijn poten gezakt vooraan en die onderdelen kosten slechts 30€,bij Mercedes zeggen ze dat dit een gekend probleem is.
                2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Ik lees net dat de E-klasse de nieuwe E300/350 cdi motoren krijgt met (231/265pk!). Komen die dan ook in de ML 300/350 cdi? We rijden nu nog met een ML280 cdi en zouden in oktober een nieuwe ML moeten bestellen (lease 2+2), zou die dan al geleverd worden met die nieuwe motor?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cousie Bekijk Berichten
                    Ik lees net dat de E-klasse de nieuwe E300/350 cdi motoren krijgt met (231/265pk!). Komen die dan ook in de ML 300/350 cdi? We rijden nu nog met een ML280 cdi en zouden in oktober een nieuwe ML moeten bestellen (lease 2+2), zou die dan al geleverd worden met die nieuwe motor?
                    Volgens mij wel. Als je nu een GL 350 CDI besteld (geen Bluetec) wordt hij volgens mij ook al met 265pk geleverd. Toch volgens de Duitse Configurator.

Comment

• Die nieuwe 350 CDI in een C

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                        Die nieuwe 350 CDI in een C
                        Vorige week gereden met een C 350 CGI met 292 pk op LPG

Ik wil dat zooo hard

Comment

• Dan liever een CDI denk ik, ik vertrouw die LPG shit nog altijd niet en zeker niet met zo'n hoogtechnologische motor
                          Maar dat moet wel goed marcheren

Comment

• ik ben 3 weken terug naar Stuttgart geweest met een 350 CGI coupé, rijdt zeker niet slecht, gemiddeld verbruik van 8,8 liter benzine, variabele rijstijl over afstand van 1200km. Toch liever de benzine dan de 350 CDI, ook al heeft deze meer koppel. Volgend weekend op stap met E500.
                            2011 Porsche Boxster S Black Edition

Comment

• Mooi verbruik, een 350CDI zou volgens mij niet eens zoveel minder doen
                              Moesten ze die nu eens met manuele bak in een C aanbieden hé

Comment

Mooi verbruik, een 350CDI zou volgens mij niet eens zoveel minder doen
                                Moesten ze die nu eens met manuele bak in een C aanbieden hé
                                Ik denk dan altijd onmiddelijk zo iets van: koppeling vervangen wordt kostelijk

Comment

• Ik schat dat qua betrouwbaarheid hoger in dan de 7G tronic, maar dat ligt aan mij waarschijnlijk, ik verveel mij een beetje met een automaat

Comment

Ik schat dat qua betrouwbaarheid hoger in dan de 7G tronic, maar dat ligt aan mij waarschijnlijk, ik verveel mij een beetje met een automaat
                                    tjaaaaa... geen asbest meer in die koppelingen he!

Comment

Ik schat dat qua betrouwbaarheid hoger in dan de 7G tronic, maar dat ligt aan mij waarschijnlijk, ik verveel mij een beetje met een automaat
                                      Heeft de 7G dan betrouwbaarheidsproblemen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                        Heeft de 7G dan betrouwbaarheidsproblemen?
                                        Zeg ik niet hé, maar de kans dat er iets mis loopt lijkt me gewoon groter bij een 7G en ik vind 7 vitessen te veel
                                        Maar da's mijn bekrompen achterhaalde mening natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                          Vorige week gereden met een C 350 CGI met 292 pk op LPG

Ik wil dat zooo hard
                                          Gaat dat goed, de CGI motoren op LPG?
                                          Geldt dit ook voor de 180/200 CGI Kompressor in de C?
                                          De oude kompressor-motoren (zonder CGI) waren vlot op LPG te leggen zeker?

O ja, vandaag gehoord dat de nieuwe CLS al in november bij de dealers zou staan?

Comment

Working...
                                          X