Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Van die roest zul wel gelijk hebben,mijn schoonmoeder heeft zo'n 220 en die krijgt toch
hier en daar last van wat roest. De schotels van de voorste veren rotten daar ook van weg,
de hare is vorig jaar door zijn poten gezakt vooraan en die onderdelen kosten slechts 30€,bij Mercedes zeggen ze dat dit een gekend probleem is.
Ik lees net dat de E-klasse de nieuwe E300/350 cdi motoren krijgt met (231/265pk!). Komen die dan ook in de ML 300/350 cdi? We rijden nu nog met een ML280 cdi en zouden in oktober een nieuwe ML moeten bestellen (lease 2+2), zou die dan al geleverd worden met die nieuwe motor?
Ik lees net dat de E-klasse de nieuwe E300/350 cdi motoren krijgt met (231/265pk!). Komen die dan ook in de ML 300/350 cdi? We rijden nu nog met een ML280 cdi en zouden in oktober een nieuwe ML moeten bestellen (lease 2+2), zou die dan al geleverd worden met die nieuwe motor?
Volgens mij wel. Als je nu een GL 350 CDI besteld (geen Bluetec) wordt hij volgens mij ook al met 265pk geleverd. Toch volgens de Duitse Configurator.
ik ben 3 weken terug naar Stuttgart geweest met een 350 CGI coupé, rijdt zeker niet slecht, gemiddeld verbruik van 8,8 liter benzine, variabele rijstijl over afstand van 1200km. Toch liever de benzine dan de 350 CDI, ook al heeft deze meer koppel. Volgend weekend op stap met E500.
Zeg ik niet hé, maar de kans dat er iets mis loopt lijkt me gewoon groter bij een 7G en ik vind 7 vitessen te veel
Maar da's mijn bekrompen achterhaalde mening natuurlijk
Vorige week gereden met een C 350 CGI met 292 pk op LPG
Ik wil dat zooo hard
Gaat dat goed, de CGI motoren op LPG?
Geldt dit ook voor de 180/200 CGI Kompressor in de C?
De oude kompressor-motoren (zonder CGI) waren vlot op LPG te leggen zeker?
O ja, vandaag gehoord dat de nieuwe CLS al in november bij de dealers zou staan?
Comment