Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dit is pas een S

700 Nm en 435 pk, wat een specs.. nog niet zo heel lang geleden haalden de AMG's zoveel niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      Dit is pas een S

700 Nm en 435 pk, wat een specs.. nog niet zo heel lang geleden haalden de AMG's zoveel niet.
      Ik zeg het nog maar eens; er is maar 1 Sonderklasse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
        Ik zeg het nog maar eens; er is maar 1 Sonderklasse
        Ik zou niks anders willen.

Geen 7, geen A8 en al zeker geen Lexus

Comment

• Idem. De 7 en A8 rijden misschien sportiever, maar koopt ge daarom zo'n slagschip. Imo heeft Mercedes de juiste keuze genomen om aan de trend van alsmaar een jonger en sportiever imago aan te meten voorbij te gaan. Trouwens, wie koopt zo'n wagens. Meestal de oudere medemens wiens wens het is in comfort en met genoeg 'leistung' zich te verplaatsen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
            Idem. De 7 en A8 rijden misschien sportiever, maar koopt ge daarom zo'n slagschip. Imo heeft Mercedes de juiste keuze genomen om aan de trend van alsmaar een jonger en sportiever imago aan te meten voorbij te gaan. Trouwens, wie koopt zo'n wagens. Meestal de oudere medemens wiens wens het is in comfort en met genoeg 'leistung' zich te verplaatsen.
            ²²²²²

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
              Idem. De 7 en A8 rijden misschien sportiever, maar koopt ge daarom zo'n slagschip. Imo heeft Mercedes de juiste keuze genomen om aan de trend van alsmaar een jonger en sportiever imago aan te meten voorbij te gaan.
              bwa, voor hen is er nog de vulgaire 63 en 65 he

aloewel een 65 toch ook bij me wat doet

Comment

• Comment

• Da's iets voor vipdriver.

Comment

• Iemand enig idee of deze OEM 18' CLS velgen op een C W204 passen en wat de ET waarde ervan is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                      Iemand enig idee of deze OEM 18' CLS velgen op een C W204 passen en wat de ET waarde ervan is?

8,5J x 18 ET28 voor, en 9,5 x18 ET33 achter.

Comment

• Bandenmaat die er normaal opzit is 255/40/18 en 285/35/18.

Hier liggen ze op een W203:

Ik heb al velgen van een W204 op een W203 gezien dus ik denk wel dat de ET waarde zowat overeenkomt.

Dus normaal moet dat passen

Comment

• Er ligt 245.40.18 rondom en ET 28 vooraan en ET 18 achteraan.

W203 en W204 hebben compleet andere ET waardes

Comment

Er ligt 245.40.18 rondom en ET 28 vooraan en ET 18 achteraan.

W203 en W204 hebben compleet andere ET waardes
                            ET waarde schilt gewoon van velg tot velg.

De ET waarde van de standaard velgen van een W203, W204 etc is anders. Maar dat komt gewoon omdat het andere velgen zijn.

Je hebt dus niet 1 ET waarde voor 1 specifieke auto. De ET waarde hangt gewoon af van de grootte en de breedte van de velg.

Comment

• Ja, maar zowieso scheelt de 203 en 204. Hebben ook al klanten gehad die hun wintervelgen voor de 203 op hun 204 willen, maar dat lukt meestal niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
                                ET waarde schilt gewoon van velg tot velg.

De ET waarde van de standaard velgen van een W203, W204 etc is anders. Maar dat komt gewoon omdat het andere velgen zijn.

Je hebt dus niet 1 ET waarde voor 1 specifieke auto. De ET waarde hangt gewoon af van de grootte en de breedte van de velg.
                                Ja maar verschil is zo enorm dat velgen gewoon uit uw wielkassen komen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                  Ja, maar zowieso scheelt de 203 en 204. Hebben ook al klanten gehad die hun wintervelgen voor de 203 op hun 204 willen, maar dat lukt meestal niet.
                                  Geen setje stalen 16' te koop of andere stuff dat kan dienen als wintervelg voor een C ?

Comment

Geen setje stalen 16' te koop of andere stuff dat kan dienen als wintervelg voor een C ?
                                    Nope, denk het niet, zal het morgen eens vragen

Je kan ze natuurlijk altijd nieuw bestellen

Comment

Nope, denk het niet, zal het morgen eens vragen

Je kan ze natuurlijk altijd nieuw bestellen
                                      Enig idee wat het kost? Heb een setje OEM velgen van golf 5 liggen met steek 5x112 6.5j 16
                                      ET50 zou dat passen?

Comment

• Geen idee, ik kijk niet naar de maat, ik haal ze enkel uit de doos en plaats ze

Comment

Geen idee, ik kijk niet naar de maat, ik haal ze enkel uit de doos en plaats ze

Comment

Working...
                                          X